FIFA 21
یحیی رحیمی

بیشترین بازی‌های دانلود شده PS4 در ماه اکتبر: پیشتازی FIFA 21

یحیی رحیمی 21 آبان 1399 بدون دیدگاه
916 بازدید

پلتفرم پلی استیشن در طول چند ماه اخیر شاهد افت‌وخیز زیادی بوده است. از سویی نزدیک شدن به‌روز عرضه کنسول پلی استیشن 5 باعث کاهش فروش میزان کنسول PS4 شده اما موج جدید ویروس کرونا، باعث افزایش میزان فروش بازی شده که خبر خوبی برای سونی به‌حساب می‌آید. پلی استیشن امروز آمار و ارقام فروش بازی در طول ماه اکتبر را در آمریکای شمالی منتشر کرده و شاهد پیشتازی بازی FIFA 21 هستیم.

بر اساس چارت منتشرشده، میزان فروش بازی‌های FIFA 21 و Star Wars Squadrons بیش از تمامی بازی‌های دیگر بوده و این دو اثر، توجهات بیشتری نسبت به عناوین دیگر در ماه اکتبر جلب کرده‌اند. این در حالی است که بازی Fall Guys Ultimate در اروپا طرفداران بیشتری داشته و توانسته جایگاه دوم را کسب کند. به‌طور می‌توان بازی‌های ورزشی مختلفی مانند NHL 21 و Madden NFL 21 را مشاهده کرد که جایگاه‌های اول چارت فروش آمریکا را اشغال کرده‌اند و برعکس این مود را در اروپا شاهدیم که این دو بازی حتی میان ده بازی برتر هم قرار ندارند.

وقتی صحبت به بازی‌های PSVR می‌رسد، بازی Beat Saber را می‌بینیم که بدون هیچ تعجبی در جایگاه اول قرارگرفته و The Walking Dead: Onslaught و Vader Immortal هم جایگاه‌های بعدی را کسب کرده‌اند. چارت بازی‌های مجانی اکتبر با حضور Rocket League تغییریافته و می‌توان عناوین بزرگی مانند Warzone و Fortnite را مشاهده کرد که مانند ماه‌های پیش، میان 5 بازی پرطرفدار قرار دارند. در زیر نگاهی به 10 بازی پرفروش ماه اکتبر PS4 در ایالات‌متحده و اروپا بیندازید.

چارت فروش آمریکا

  1. FIFA 21
  2. Star Wars: Squadrons
  3. NHL 21
  4. Madden NFL 21
  5. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  6. Ghost of Tsushima
  7. Watch Dogs: Legion
  8. Minecraft
  9. NBA 2K21
  10. Grand Theft Auto V

چارت فروش اروپا

  1. FIFA 21
  2. Fall Guys: Ultimate Knockout
  3. Star Wars: Squadrons
  4. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  5. Minecraft
  6. Watch Dogs: Legion
  7. The Witcher 3: Wild Hunt
  8. eFootball PES 2021 Season Update
  9. Ghost of Tsushima
  10. Mafia: Definitive Edition

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.