دانلود بازی Dirt 5 برای PS5
دانلود بازی Dirt 5 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Dirt 5 برای PS5

پارسی گیم 24 دی 1399 بدون دیدگاه
2,722 بازدید

دانلود بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5

حرکت و پویایی است که زندگی را می‌سازد و اگر به خاطراتی که در ذهن داریم فکر کنیم، تمامی آن‌ها از حرکت و جنبش ایجادشده‌اند. اختراع اتومبیل بدون شک مهم‌ترین دستاوردهای بشر به‌حساب می‌آید که توانسته دنیا را در صدسال اخیر به‌شدت تغییر دهد و شاخ و برگ بیشتری به زندگی ما بخشد. همان قوه تحرک و جنبش ما بود که عشق ماشین و رقابت‌های اتومبیل‌رانی را ایجاد کرد که یکی از پرطرفدارترین رقابت‌های ورزشی در سراسر دنیا به‌حساب می‌آیند. سری بازی Dirt در طول سالیان اخیر تأثیر زیادی روی کشاندن عاشقان اتومبیل‌رانی به‌سوی دنیای بازی‌های ویدیویی داشت و حالا استودیو Codemasters با نسخه تازه‌ای از راه رسیده تا لذت رقابت را در صحرا و برف و بوران را به ما بچشاند. بازی DIRT 5 هیجان‌انگیزترین تجربه‌ی عمر شما خواهد بود.

بازی DIRT 5 به‌طور کامل روی رقابت‌های آفرود تمرکز کرده و انواع و اقسام اتومبیل‌ها در کلاس‌های گوناگون را گنجانده تا تجربه‌ای یکدست و تکرار نشدنی به دست آید. از ماشین‌های اسپرت و شیک گرفته تا خودروهای آف رود قدرتمند در این بازی وجود دارند و تعداد پیست‌های مسابقه هم به بیشترین حالت ممکن رسیده تا تجربه‌ی رانندگی و رقابت در انواع آب‌وهوا و شرایط مختلف مانند گرمای شدید و برف و بوران را تجربه کنید. استودیو از تکنیک‌های مختلفی برای شبیه‌سازی خودروها استفاده کرد و ظرافت خاصی در طراحی آن‌ها به خرج داده تا در کنار هیجان، رقابتی کاملاً واقعی را هم تجربه کنید. برای اولین بار در تاریخ این سری بازی، شاهد اضافه شدن حالت داستانی با حضور افراد مشهوری مانند Troy Baker و Nolan North از ستاره‌های استودیو ناتی داگ هستیم تا بخش Career Mode این بازی با ویژگی‌هایی جدیدی مانند جذب اسپانسر و رقابت‌های پویا، مانند ستاره‌ی شمالی در آسمان این بازی بدرخشد.

بازی DIRT 5 امکان ضبط هیجان‌انگیزترین لحظات را در بخش فوتو مود می‌دهد و می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیت‌های مهم بازی، حالت Co-Op است که چه به‌صورت آفلاین و چه آنلاین، تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر حالت آفلاین بازی موردنظر شما نیست و حس می‌کنید که هوش مصنوعی حریف قدری برای شما نیست، حالت آنلاین 12 نفره با مودهای مختلف در اختیار شماست تا اوج هیجان را کنار افراد خبره بچشید. به لطف قابلیت‌های گرافیکی مانند RTX و پشتیبانی از دایرکت ایکس 12، جذاب‌ترین جلوه‌های بصری در تاریخ این فرانچایز را شاهدیم و استودیو ظرافت خاصی در طراحی به خرج داده و سخت است که فاصله‌ی میان دنیای واقعی و مجازی را در این بازی تشخیص داد. اگر از عاشقان یک رقابت هیجان‌انگیز هستید، دانلود بازی DIRT 5 از نان شب برای شما واجب‌تر است. در این سبک بازی‌های WRC 9 FIA World Rally Championship و Project CARS 3 به شما پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Dirt 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

DIRT 5 is the boldest off-road racing experience created by Codemasters. Blaze a trail on routes across the world, covering gravel, ice, snow and sand, with a roster of cars ranging from rally icons to trucks, to GT heroes. With a star-studded Career, four-player split-screen, innovative online modes, livery editor and more new features, DIRT 5 is the next generation of extreme racing. Whilst respecting the heritage and retaining the DNA of the franchise, DIRT 5 writes a new chapter in the legacy of DIRT – bolder and braver than ever before. New features, new innovations and a fresh approach make DIRT 5 a hub of off-road racing, style and culture, where you can constantly create highlight-reel moments.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 51.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Dirt 5 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Dirt 5 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی فیفا 21 برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5 حدود 51 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
بازی Dirt 5 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی فیفا 21 توسط استدیو CD Projekt RED برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۳
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید.

۴
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.