یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه بازی Assassin’s Creed Valhalla

یحیی رحیمی 20 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,522 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla بالاخره منتشر شد و دوران وایکینگ‌ها شروع شد. طرفداران سری بازی آساسینز کرید شور و هیجان زیادی برای این بازی داشتند و پس از سفری هیجان‌انگیز به مصر و یونان باستان، خود را آماده سفر به دوران وایکینگ‌ها کرده‌اند و می‌خواهند بدانند که آیا این بازی ارزش تجربه را دارد و چه تغییراتی نسبت به نسل پیشین داشته است؟

سال 873 قبل از میلاد فرارسیده است. نروژ که یکی از مقرهای اصلی وایکینگ‌هاست، در حال آماده‌سازی برای کشورگشایی و تغییر صفحات تاریخ است. دنیا به دنبال برداشتن قدم‌های تازه‌ای است که چهره اروپا را برای همیشه تغییر می‌دهد. بازی Assassin’s Creed Valhalla سفری اعجاب‌انگیز به قلب حکومت وایکینگ‌ها، همراه قهرمانی شجاع به نام Eivor و برادرش Sigurd است که رهبری قبیله‌شان در حمله‌ای همه‌جانبه به سمت سرزمین آنگلوساکسون و همان انگلستان امروزی را دنبال می‌کنند.

IGN – 8/10

بازی Assassin’s Creed Valhalla یک اثر بزرگ و بسیار زیباست که بالاخره توانسته دوران وایکینگ‌ها را به‌خوبی به تصویر بکشد. این بازی مرز مشخصی میان توریسم تاریخی و تئوری‌های توطئه و مکانیسم‌های جادویی و افسانه‌ای کشیده که منجر به ایجاد یک داستان مستند شده است. سیستم جدید مراحل و غارت، باعث ایجاد یک‌روند روان در بازی شده اما باگ‌های بیشتری پیدا می‌شوند که از ابتدا تا آخر با شما خواهند بود.

GameSpot – 8/10

داستان بازی Valhalla در مورد ایمان، شرف و خانواده است که داخل این دنیای بسیار عظیم و بزرگ با مبارزات مختلف و مراحل فرعی دفن شده است. تعادل میان سیستم‌های مختلف همیشه ایدئال نیست اما خوشحالم که توسعه‌دهندگان وقت بیشتری برای بهره‌ور کردن دنیای بازی کنار گذاشته‌اند.

PC Gamer – 92

تغییرات اندک بازی باعث شده‌اند که Valhalla خواستنی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از Odyssey باشد. سری بازی آساسینز کرید دیگر به یک اثر نقش‌آفرینی کامل تغییر شکل داده و این نسخه توانسته کاملاً این هدف را برآورده کند. دلایل زیادی برای موفقیت والهالا وجود دارد که عیب‌های آن را از چشم دور می‌کند. این‌یک بازی عظیم است که نیازمند بیش از 20 ساعت برای تکمیل داستان است و تازه من هنوز نتوانسته‌ام آن را کامل کنم. واقعاً نمی‌توانم برای محتوای بیشتر صبر کنم.

Eurogamer – Recommended
USGamer – 3.5/5
GamesRadar+ – 4.5/5
TechRadar – 3/5/5
PC Gamer – 92
IGN – 8/10
Kotaku – Unscored
VGC – 4/5
GameSpot – 8/10
Polygon – Unscored
Trusted Reviews – 4/5
Game Informer – 9.25/10
Digital Spy – 4.5/5

 Assassin's Creed Valhalla meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.