Halo-The-Master-Chief-Collection
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Halo: The Master Chief Collection روی Xbox Series X / S اعلام شد

یحیی رحیمی 30 مهر 1399 بدون دیدگاه
689 بازدید

مایکروسافت سال گذشته تصمیم به ریمستر نسخه‌های اول سری بازی Halo گرفت و بالاخره از نسخه اول شروع به انتشار کرد و تنها بازی Halo 4 مانده تا کلکسیون Halo: The Master Chief Collection تکمیل یابد. اکانت توییتر ایکس باکس تاریخ انتشار و کیفیت نهایی این کلکسیون بی‌نظیر روی کنسول‌های Xbox Series X / S را اعلام کرده و حالا می‌دانیم که با یک اثر بی‌نظیر روبه‌رو هستیم.

کلکسیون هیلو مستر چیف، روی هر دو کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S با فریم ریت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و این فریم ریت در هر دو بخش داستان و آنلاین ثابت باقی خواهد ماند. قابلیت تقسیم صفحه هم در اختیار کاربران هر دو کنسول قرار دارد اما رزولوشن 4K تنها روی کنسول Xbox Series X در اختیار خواهد بود. باید دید نسخه‌های مختلف هیلو با رزولوشن 4K و فریم ریت بالا، چطور عمل خواهند کرد و کیفیت آن‌ها چطور خواهد بود.

  • بهینه‌شده برای کنسول‌های Series X/S
  • پشتیبانی از 120 فریم بر ثانیه در هر دو بخش داستان و مولتی پلیر
  • تقسیم صفحه و رزولوشن 4K روی کنسول سری ایکس
  • مجانی برای کاربران Xbox Game Pass

بازی Halo: The Master Chief Collection بخش از سرویس Xbox Game Pass خواهد بود و مایکروسافت هیچ هزینه اضافی در قبال بازی از شما دریافت نمی‌کند و کافی است که حق اشتراک ماهانه را پرداخت کنید. کلکسیون مستر چیف روی Xbox One و PC در دسترس است و به‌تازگی نسخه‌های Halo 3: ODST و Firefight هم اضافه‌شده است. نسخه بتای بازی Halo 4 هم در روزهای آینده منتشر خواهد شد و این کلکسیون به‌زودی تکمیل خواهد شد.

بازی Halo: The Master Chief Collection روز 17 نوامبر برابر با 27 آبان عرضه خواهد شد. منتظر خبرهای بیشتری در هفته‌های آینده باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.