FIFA-21
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی FIFA 21 برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X اعلام شد

یحیی رحیمی 7 آبان 1399 2 دیدگاه
507 بازدید

نسل جدید کنسول‌های بازی با هجوم بازی های ورزشی همراه است و شرکت‌های مختلف بازی‌سازی، از انتشار نسخه‌های ارتقاءیافته روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X گفته‌اند. بازی FIFA 21 هم از جزوی از این بازی‌هاست که قرار است روی واقعی و محتوای اصلی را در اختیار کاربران این کنسول‌ها قرار دهد. امروز تاریخ انتشار نسخه ارتقاءیافته فیفا 21 اعلام‌شده است.

شرکت Electronic Arts با انتشار توییتی از تاریخ عرضه بازی FIFA 21 برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X پرده برداشته است. این اتفاق تا آخرین ماه میلادی 2020 نخواهد افتاد و باید تا اوایل ماه دسامبر، اواسط آذرماه صبر کنیم. بر اساس گفته EA، تاریخ 4 دسامبر برابر با 14 آذر، روی است که بازی فیفا 21 بالاخره روی پلتفرم‌های نسل نهم با ویژگی‌هایی مانند زمان بارگذاری سریع‌تر و رندر و نورپردازی بهتر منتشر خواهد شد.

نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهم از ویژگی‌های گرافیکی مختلفی پشتیبانی می‌کند و EA Sports عصاره اصلی را در این نسخه قرار داده است. حرکت توپ توسط سیستم تازه‌ای شبیه‌سازی‌شده و انیمیشن‌ها هم روان‌تر از نسخه معمولی اجرا می‌شوند. EA خبر خوبی برای افرادی که بازی را روی کنسول‌های فعلی خریداری کرده‌اند دارد و این افراد می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه، نسخه ارتقاءیافته را دریافت کنند.

دریافت بازی بدون پرداخت هزینه اضافه، یکی از ویژگی‌های مهم FIFA 21 است و این در حالی است که ناشران زیادی از این طرح پشتیبانی نکرده و برای دریافت نسخه‌ی جدید، طلب هزینه اضافی از بازیکنان رادارند. برای نمونه دریافت نسخه ارتقاءیافته بازی NBA 2K21 نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی دارد و بازی هم ده دلار نسبت به نسل قبل افزایش‌یافته که با انتقاد طرفداران مواجه شد.

روز 4 دسامبر 2020 برابر با 14 آذر، منتظر دریافت بازی FIFA 21 روی کنسول‌های نسل نهم باشید.

 

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Matin

    مهمان

    سلام . ورژن نسل جدیدش برای PC میاد ؟!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Matin

      نویسنده

      خیر ورژن جدید تنها در اختیار کنسول های نسل بعد خواهد بود