یحیی رحیمی

توضیحات توسعه‌دهندگان Ghost of Tsushima از حالت آنلاین و ویژگی‌های آن

یحیی رحیمی 27 مهر 1399 بدون دیدگاه
542 بازدید

آپدیت جدید بازی Ghost of Tsushima حالت مولتی پلیر به نام Legends را به‌صورت مجانی در اختیار بازی بازها قرار داده است. اخیراً توسعه‌دهندگان بازی، مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN داشته‌اند و از نحوه اضافه شدن این بخش و ویژگی‌های آن صحبت کرده‌اند.

Darren Bridges، مدیر گروه توسعه‌دهندگان حالت Legends در مورد نحوه شروع ساخت این بخش گفته:

از همان ابتدا که Nate Fox و تیم، شروع به ساخت بازی کردند؛ می‌دانستیم که باید یک بخش مولتی پلیر و Co-Op را به این بازی اضافه کنیم. ما تقریباً شش ماه از سال اول را مشغول بحث در مورد ایده‌های مختلف بودیم و بالاخره به Legends رسیدیم. ما به‌طور موازی روی این بخش و توسعه موتور و محتوای اصلی بازی کار می‌کردیم.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های حالت لجندز، پرداختن به بعد روحانی و ماوراءالطبیعه است که نسبت به داستان اصلی و چالش‌های شخصیت Jim، فضای کاملاً متفاوتی دارد. Bridges در این مورد گفته:

ما عاشق چیزهای ماوراءالطبیعه هستیم اما بازی Ghost of Tsushima از همان ابتدا یک اثر کاملاً واقع‌گرایانه بود. وقتی‌که در مورد ایده‌های بخش چند نفره صحبت کردیم، حالت Legends انتخاب کردیم و دلیل آن‌هم توانایی اتصال داستان شخصیت Jin بدون حضور او در بازی بودی. این آزادی عمل زیادی در اختیار ما قرارداد تا قابلیت‌های Co-Op را به بازی اضافه کنیم. ما المان‌های ماوراءالطبیعه داریم که میان توانایی‌ها و تکنیک بازیکنان تعادل ایجاد می‌کند و اجازه اضافه کردن آیتم‌های تزئینی را هم می‌دهد. داستان این بخش با داستان Jin متفاوت است و Legends توسط یک داستان‌سرا در سوشیما روایت می‌شود.

در ادامه این نیت فاکس، کارگردان بازی شبح سوشیما بود که در مورد بخش گیم پلاس و آیتم‌های اضافه‌شده صحبت کرد:

به این دلیل تصمیم به عرضه حالت New Game Plus گرفتیم، زیرا که کاربران به‌طور مدام درخواست آن را داشتند و می‌گفتند که می‌خواهیم با داشتن تمامی توانایی‌ها، بار دیگر داستان را به پایان رسانیم. برای همین بود که تصمیم به انتشار حالت New Game+ گرفتیم تا گیمرها، زمان بیشتری باشخصیت‌ها بگذرانند. در سوی دیگر به دنبال افزایش سطح دشمنان و میزان خشونت و سرعت بازی بودیم و واضح است که چالش سختی روبه روی کاربران است اما سطح توانایی‌های شخصیت اصلی هم افزایش‌یافته است.

نظر شما در مورد حالت Legends بازی Ghost of Tsushima چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.