The Last of Us Part II E3 2018
jonathanofrivia

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی The Last of Us Part II در E3 2018

jonathanofrivia 15 خرداد 1397 بدون دیدگاه
967 بازدید

The Last of Us Part II یکی از بازی‌هایی است که حضورش در E3 تائید شده است. به‌عنوان یکی از چهار بازی اصلی کنفرانس مطبوعاتی سونی که توجه بسیاری روی آن است؛ انتظار داریم که از اطلاعات زیادی مانند تاریخ عرضه بازی و تریلر گیم پلی بازی رونمایی شود. برای آماده شدن آنچه پیشروی ماست بیایید نگاهی به اطلاعاتی که از The Last of Us Part II می‌دانیم بیاندازیم.

پس از عرضه بازی The Last of Us در سال 2013 توسط Naughty Dog همه ما منتظر معرفی دنباله این بازی گذاشت. اما با توجه به داستان بازی ساخت ادامه برای بازی کار دشواری بود. پس از شکل‌گیری بحث‌های مختلف، Naughty Dog ادعا کرد که با تمرکز گروهش روی ساخت نسخه چهارم از مجموعه Uncharted است.

هنگامی‌که سونی در PSX 2016 از نسخه بعدی بازی The Last of Us رونمایی کرد، طرفداران این مجموعه هیجان‌زده شدند. اولین تریلر بازی بازگشت شخصیت‌های اصلی آن یعنی Joel و Ellie را نشان داد. بعد از نمایش این تریلر نیل دراکمن اعلام کرد؛ ککه نسخه‌ی اول بازی در رابطه با عشق بود اما نسخه‌ی دوم به نفرت خواهد پرداخت و هیچ‌کدام از شخصیت‌های بازی در آرامش و امنیت به سر نخواهند برد و احتمال مرگ هرکدام وجود دارد. علاوه بر این در نسخه جدید به جای Joel شما در نقش Ellie بازی می‌کنید.

در تریلر دوم بازی The Last of Us که در Paris Game Week 2017 نمایش داده شد، شاهد چهار شخصیت جدید بانام‌های: یارا، لو، امیلی و یک شخصیت ناشناس با بازی لورا بیلی (که در بازی‌هایی مانند Uncharted 4: A Thief’s End و Gears of War 4 ایفای نقش کرده) بودیم. گذشته از تریلر بازی اطلاعاتی در مورد پس‌زمینه شخصیت‌ها اعلام شد، همچنین نیل دراکمن اعلام کرده که آن‌ها در سفر بعدی Joel و Ellie نقش کلیدی دارند.

اگرچه ما دو تریلر قبلی بازی را که تم تاریکی داشتند را دیدیم اما اعضای استدیو Naughty Dog از اشتراک بیشتر اطلاعات خودداری کردند. در E3 2018 ما دوست داریم که ویدیویی از گیم پلی بازی و مکانیک جدید مبارزه و مخفی‌کاری و پیشرفت‌های بازی نسبت به نسخه اول آن را ببینیم. همکاری Ellie در نسخه اول مورد بحث برانگیزی بود و باید دید که در نسخه جدید چگونه است.

Naughty Dog در حال آماده‌سازی برای تِم تاریک تر روایت در The Last of Us Part II است. ما امیدواریم این رویکرد چگونه در لحظه‌لحظه گیم پلی بازی ظاهر خواهد شد. امیدواریم تریلری منتشر می‌شود و زمینه‌های بیشتری درباره دنیای بازی و وضعیت فعلی آن ارائه دهد؛ یا حداقل جزئیات بیشتری برای رفع نگرانی‌های مردم در مورد مسیر وحشتناکی که شخصیت های بازی در اختیار دارند، منتشر شود.

علاوه بر این، ما می‌خواهیم بیشتر در مورد داستان بازی و آنچه بازیکنان به‌عنوان Joel و Ellie انجام می‌دهند باشیم. چرا Ellie در تلاش برای انتقام و تلافی است؟ آیا Joel به Ellie در مورد آنچه برای خارج شدن از بیمارستان انجام داد، می‌گوید؟ ما مطمئنیم که پاسخ همه این سؤالات در کنفرانس مطبوعاتی داده نخواهد شد اما دوست داریم که اطلاعات بیشتری در مورد پیامدهای اصلی آن دریافت کنیم.

The Last of Us Part II

داستان The Last of Us قطعاً در خاطرات بیشتر کسانی که بازی را انجام داده‌اند نقش بسته است، اما اغلب مردم فراموش کرده‌اند که بازی یک حالت چندنفره با تمرکز به بقای منحصربه‌فرد داشت. ما امیدواریم که استدیو Naughty Dog این حالت را برای بازی تائید کند و البته حالت‌های مختلفی مانند Battle Royale که این روزها بسیار محبوب شده‌اند را نیز برای آن معرفی کند. مطمئناً جالب خواهد بود که این حالت در بازی The Last of Us Part II چگونه از آب در می‌آید. با همه این‌ها، به نظر می‌رسد که مکانیسم پیش‌فرض این بازی با قواعد طولانی مدّت این ژانر مطابقت دارد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.