دانلود بازی We Need To Go Deeper برای PC
دانلود بازی We Need To Go Deeper برای PC پارسی گیم

دانلود بازی We Need To Go Deeper The Atomique برای PC

پارسی گیم 18 فروردین 1400 بدون دیدگاه
4,683 بازدید

دانلود بازی We Need To Go Deeper The Atomique برای کامپیوتر

سخت است که یک تجربه کاملاً جدید در ژانر روگ لایک پیدا کرد و بیشتر استودیوهای تازه‌کار به الگوبرداری و تکرار گیم پلی بازی‌های موفق این ژانر می‌پردازند. استودیو Deli Interactive که یک گروه کوچک و مستقل هستند، بازی تازه‌ای در این ژانر راهی بازار کرده‌اند که نشانه‌هایی از خلاقیت در آن دیده می‌شود. بازی We Need To Go Deeper با جلوه‌های بصری خاص و استفاده از داستانی ساده درعین‌حال گویا، پتانسیل خوبی از خود نشان داده است. به دل دنیای پنهان اقیانوس زده و یک تجربه Co-Op را همراه دوستانتان تجربه کنید. لازم است که پایین‌تر رویم تا گنج‌های نهان دنیا را کشف کنیم اما این به معنی ایجاد خطرات جدی برای ماست.

بازی We Need To Go Deeper بسیار ساده و گویاست. همراه گروهی سوار بر زیردریایی خواهید شد و به سمت عجایب اقیانوس سفر خواهید کرد. سراسر دنیای زیرآب پر از رازها و عجایبی است که میخکوبتان خواهد کرد اما به همان میزان، دشمنان مختلف سد راهتان می‌شوند و با نبردهای پی‌درپی، حساب شمارا می‌رسند. یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی، قابلیت Co-Op است و می‌توانید چه به‌صورت آفلاین و چه آنلاین، همراه دوستانتان عجایب دنیای زیرآب را کشف کنید. حیواناتی مانند کوسه و تمساح، به‌طور مداوم به زیردریایی حمله می‌کنند و لازم است با تمام جان دفاع کنید و اگر صدمه‌ای هم به آن وارد شود، می‌توانید تعمیرش کنید و از موتورهای بهتری برای دوام آوردن در این دنیای خطرناک استفاده کنید. سراسر بازی با آیتم‌هایی تزئین شده که فرصت مناسبی برای غارت پی می‌آورند و سیستم گیم پلی بازی شمارا مجاب به حدس زدن‌های پی‌درپی می‌کند. این‌طور نیست که یک تجربه خطی داشته باشید و هرکدام از مراحل، به شیوه‌ای نو در اختیار شما قرار می‌گیرند.

استایل هنری بازی We Need To Go Deeper به‌صورت دوبعدی و کارتونی طراحی‌شده که نسبت به دیگر بازی‌های روگ لایک و پیکسلی، زیباتر می‌نماید. شخصیت‌های حاضر همگی قیافه و شکل یکسانی دارند و هدف اصلی بازی، سرگرم کردن شما و دوستانتان برای چند ساعت است و خبری از یک داستان عجیب و غنی و سیستم‌های گیم پلی نوین است. این استودیو کوچک‌تر از آنی است که فکر می‌کنید و برای همین، انتظار یک اثر AAA باکیفیت بالا را نداشته باشید؛ این به معنی آن نیست که با یک اثر ضعیف روبه‌رو هستیم و برعکس، شاهد دریافت جایزه و نمرات خوبی از سوی منتقدان هستیم. اگر به این سبک علاقه‌مندید، پیشنهاد ما Depth of Extinction و Hades است.

در ادامه برای دانلود بازی We Need To Go Deeper با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or Later
Processor: Intel® Core™ i5-2450M Processor (3M Cache, up to 3.10 GHz) or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel(R) HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

DIVE. DISCOVER. DIE. Crew a submarine with friends in We Need To Go Deeper – a 2-4-player cooperative submarine roguelike set in a Verne-inspired undersea universe. Designed with human interaction in mind, in We Need to Go Deeper you communicate or perish. Play with friends, strangers, or bots! Pilot, repair, load torpedoes and reroute power as you and your crew dash around one of several unlockable submarines on your voyage into the deep.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.