دانلود بازی Drox Operative 2 برای PC
دانلود بازی Drox Operative 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Drox Operative 2 برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,219 بازدید

دانلود بازی Drox Operative 2 برای کامپیوتر

فضا و کهکشان از گذشته برای انسان ناشناخته بوده و هنوز هم شاید بخش بسیار کوچکی از آن توسط بشریت کشف شده باشد. همین موضوع این سوژه را برای ساخت و طراحی بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های علمی تخیلی مناسب می‌کند زیرا دست طراحان برای ایده پردازی و استفاده از قوه تخیل باز می‌کند. بازی Drox Operative 2 از استودیو Soldak Entertainment عنوانی اکشن و مهیج بوده که تجربه نبردهای سریع و متنوعی را در فضای بیکران به خورد شما خواهد داد.

داستان بازی در مورد گروهی به اسم Drox بوده که قدرت زیادی در کهکشان داشتند و بسیاری از نژادهای باستانی را تحت فرمان خود قرار می‌دادند. این گروه به سفینه‌های قدرتمندی دسترسی داشتند که توسط اپراتورهای ماهری کنترل شده و به لطف قدرت همین سفینه‌ها، گروه Drox تا 100 هزار سال بر کهکشان حکومت کرد. سران این گروه به‌زودی فهمیدند که ممکن است خود این اپراتورها تهدید بزرگی برایشان باشند و تصمیم گرفتند تمامی آن‌ها را از بین ببرند. همین موضوع جنگی داخلی ایجاد کرد و کل کهکشان درگیر هرج مرج بزرگی شد.

شما به‌عنوان یکی از این اپراتورهای بازمانده Drox وارد دنیای بازی شده و باید مسیر خود را میان این هرج‌ومرج پیدا کنید. به‌عنوان کاپیتان این سفینه بزرگ، تصمیم‌های مهمی بر عهده شما خواهد بود و اینکه با کدام گروه متحد شوید و کدام گروه دیگر را از بین ببرید، انتخاب شما مشخص می‌کند. گیم پلی بازی در سبک اکشن بوده که مبارزات فضایی جذابی را در آن تجربه خواهید کرد. این مبارزات به لطف کنترل ساده بسیار روان اجرا شده و گرافیک قابل‌قبول بازی هم لذت‌بخش‌تر شدن آن‌ها را دوچندان می‌کند.

به‌جز مبارزات، بخشی از بازی به ساخت‌وساز و ارتقا سفینه فضایی شما اختصاص دارد که توسط پول و منابع مهمی که به دست می‌آورید، اجرایی خواهد شد. تعامل با نژادها و گروه‌های مختلف در کهکشان و دیدن تأثیر تصمیمات شما بر روی سرنوشت آن‌ها از دیگر جوانب بازی بوده که عمق زیادی به دنیای پویای آن بخشیده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Outer Worlds و The Ascent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Drox Operative 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP or newer
Processor: 2.0 GHz Core Duo (or other equivalent)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 2 or better
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Drox Operative 2 is a starship action RPG with warring alien races, fierce space battles, a dynamic, evolving galaxy, and co-op multiplayer for Windows and Linux.
Eons ago the Drox crushed and enslaved the ancient races and ruled the galaxy through their mighty Operatives. These elite starship captains were trained to accomplish the impossible at whatever cost. Whether employing stealth or brute force, they were always deadly. Using these Operatives, the Drox ruled the galaxy with an iron grip for over 100,000 years. Eventually realizing their Operatives were a threat, they attempted to assassinate all of them. They failed. The following Galactic Civil War was so devastating that the Drox are now extinct. The Drox Operative guild, now fully independent, survived.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.