دانلود بازی Final Exam برای PC
دانلود بازی Final Exam برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Final Exam برای PC

پارسی گیم 31 فروردین 1399 3 دیدگاه
6,022 بازدید

دانلود بازی Final Exam برای کامپیوتر

چند سال پیش وقتی‌که مایکروسافت کنسول بازی Xbox 360 را به بازار عرضه کرد، فکر به یک بازی قابل دانلود روی کنسول در حد یک آرزوی بزرگ بود تا اینکه پلتفرم Xbox Live Arcade از راه رسید و بازی‌های اعتیادآور جذابی را ارائه داد. در کنار بازی‌های قابل دانلود، ژانر زامبی نیز در همان سال‌ها به اوج خود رسید. استودیو Mighty Rocket Studio نیز در سال 2013 بود که با الهام از بازی‌های آن سال، دست به ساخت یک عنوان دونیم بعدی پلتفرمر زد. این‌طور بود که بازی Final Exam به کمک کمپانی Focus Home Interactive به بازار عرضه شد و توانست افراد زیادی را سرگرم خود کند.

بازی Final Exam در مورد چند دوست قدیمی است که درراه رفتن به مدرسه قدیمی‌شان هستند اما به‌یک‌باره تمام زندگی‌شان ازاین‌رو به آن رو می‌شود و با یک شهر خالی و سکوت مرگبار پرشده با هیولاهای وحشتناک مواجه می‌شوند. هدف شما اینجا نجات یافتن از دست این زامبی‌ها و رسیدن به‌جایی امن است. این کار به‌تنهایی انجام نمی‌شود و باید با صبر و حوصله به همراه بقیه دوستانتان، زامبی‌ها را از راه بردارید و بالاخره منطقه امن را پیدا کنید. مراحل بازی به‌صورت خطی پیش می‌روند و دوربین نیز از کنار همه‌چیز را نشان می‌دهد. با پیش روی در بازی هر بار یک هیولای جدید ظاهر می‌شود که باید تا می‌توان حالش را جا آورد. قبل از شروع بازی می‌توانید شخصیت خود را انتخاب کنید و سپس سعی کنید که بالاترین امتیاز را در طول بازی به دست بیاورید. هرچند که یادتان باشد دشمن نیز چندان دست‌وپابسته نیست و به بهترین شیوه شمارا زمین خواهد زد.

استودیو با استفاده از یک سری المان‌های ژانر نقش‌آفرینی و به کار بردن سیستم توانایی‌های مختلف توانسته یک تجربه سرگرم‌کننده سر هم کند. هرچند ممکن است حس کنید که مبارزه در طول مراحل مختلف تکراری می‌شود و این مشکل نیز با افزودن سلاح‌های مختلف که هرکدام سبک حمله مختلفی دارند حل‌شده است. این بازی قابلیت تجربه به‌صورت گروهی را هم دارد و می‌توانید با دوستانتان تیمی عالی تشکیل دهید و سپس وارد فاز تهاجمی شوید. هیولاها را تکه و پاره کنید و نشان دهید که به‌عنوان یک مدرسه‌ای، نترس و شجاع هستید. این بازی می‌تواند برای چند ساعت شمارا سرگرم خود کند و منتقدان نیز نظری مثبت در مورد این بازی دارند. در این سبک نگاهی به بازی‌های Brawlhalla و Pummel Party نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Final Exam با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.3 GHZ COMPATIBLE SSE2
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON 2600XT/NVIDIA GEFORCE 8600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Jump into the frenzied action and the whacky humor of a pure 2.5D side-scroller! While they were going to their old high school for what was supposed to be the party of their life, four long-time friends end up in a ghost town full of monstrous creatures. Alone or in cooperative mode (4 players online and 2 in local play), survive hordes of monsters ready to skin you alive and achieve unique and varied objectives throughout huge and non-linear levels. Choose your character, knock out high-scores and thoroughly explore each stage to gain experience and reach higher levels. Find new weapons, improve your skills, unlock new special moves and devastating powers… and achieve increasingly impressive combos to outdo your friends’ high-scores.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بازی باهال ولی خیلی ادم فشاری میکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    milad tajfar

    مهمان

    سلام و خسته نباشید من این بازی رو وقتی اجرا میکنم وترد استیم میشه و میگه باید خریداریش کنم راهی هست بدون استیم وارد بازی بشم.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به milad tajfar

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید