دانلود بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly برای PC
دانلود بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
2,208 بازدید

دانلود بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly برای کامپیوتر

ژانر عجیبی در صنعت گیم به نام رمان گرافیکی وجود دارد که در اصل تصاویر زیادی به همراه متون طولانی هستند که باید به مطالعه آن‌ها بپردازید. این بازی‌ها در کنار گزینه‌های انتخابی برای عبور از داستان، گیم پلی زیادی ارائه نکرده و بیشتر بر روی داستان تمرکز دارند. بازی Coffee Talk یکی از آثار متفاوت و جذاب درون این سبک است که روایت خاصی را انتخاب کرده است. این بازی حول محور یک کافی شاپ می‌گذرد که باید علاوه بر سرو کردن برای مشتریان، به داستان‌ها و ماجراهایشان گوش دهید. این بازی به دلیل محبوبیت بالا، حال شاهد یک نسخه دوم با نام Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly هم بوده است. بخش درست کردن نوشیدنی نیز المان‌های جالبی را به هسته بازی اضافه کرده و مانند یک چاشنی عمل خواهد کرد.

به عنوان مالک Coffee Talk، وظیفه شما این است که هر کسی را که به نوشیدنی علاقه دارد دعوت کنید و در حالی که نوشیدنی دلخواه خود را می‌نوشند، با آنها گفتگوی دوستانه داشته باشید. به نظر می‌رسد فضای این کافی شاپ عجیب و غریب به مردم کمک می‌کند تا در مورد مشکلات خود صحبت کنند و ساعات غیرعادی باز بودن مغازه در اواخر شب به این معنی است که برخی از شخصیت‌های عجیب و غریب اغلب در آن سرگردان هستند. چیزی که دنیای Coffee Talk Episode 2 را با دنیای ما متفاوت می‌کند، این است که نژادهای فانتزی در آنجا واقعیت دارند. علاوه بر خدمت به انسان‌ها، باید با خون‌آشام‌ها و موجودات دیگر نیز دست و پنجه نرم کنید. اگر به بازی‌های آرامش بخش و داستانی علاقه دارید، تجربه این اثر زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly عنوانی در سبک رمان گرافیکی و ماجراجویی است. شما در این بازی باید یک کافی شاپ کوچک را مدیریت کرده و با مشتریان در رابطه با مشکلاتشان صحبت کنید. دیالوگ‌های فراوان و موضوعات اجتماعی مختلف این بازی را شکل داده و در کنار مینی گیم‌های تولید قهوه نیز وجود دارد که تجربه را لذت بخش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های A Space for the Unbound و A Short Hike را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Coffee Talk Episode 2 Hibiscus and Butterfly برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 2.4 GHz or faster processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB display memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 550 MB available space
Sound Card: Stereo

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a time where people are isolated from each other, Coffee Talk is a place where we can reconnect over a cup of warm drink.
It’s time to revisit your favorite late-night coffee shop and reconnect with your fantasy friends over a warm drink or two. You are a barista, and your customers aren’t always humans, listen to their stories and influence their hearts with a warm cup of coffee or two.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه