دانلود بازی Depth of Extinction برای PC
دانلود بازی Depth of Extinction برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Depth of Extinction برای PC

پارسی گیم 16 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,044 بازدید

دانلود بازی Depth of Extinction برای کامپیوتر

آینده تاریک و سرد می‌نماید، آفتاب رنگ خون گرفته و ترحم با رگبار خشونت پوشیده شده؛ شایعاتی در مورد ماشین‌های کشتار در سراسر دنیا پخش‌شده و همین روزهاست که حمله‌ای جانانه داشته باشند و دودمان تمدن بشری را به باد بسپارند. هر چه باشد، خشونت از اساس قدرت است و برای پس گرفتن آن، قهرمانی نوید داده‌شده در کتاب‌های تاریخ نیاز است تا بار دیگر، رنگ صلح و آرامش را به این سیاره خونین برگرداند. استودیو HOF Studios در سال 2018 به امید نجات بشریت به میدان عمل قدم برداشت و بازی Depth of Extinction را به بازار ارائه کرد. در دنیای طوفانی و در شرف نابودی چنگ بزنید و بشریت را از بزرگ‌ترین خطری که موجودیتش را تهدید می‌کند را به سبک نقش‌آفرینی و روگ مانند نجات دهید.

Depth of Extinction از آن دسته بازی‌هایی است که با ژانر نقش‌آفرینی پیوند محکمی برقرار کرده و لحظات هیجان‌انگیزی برای شما می‌سازد. بازی داخل یک زیردریایی شروع می‌شود و شما به همراه گروهی از مبارزان خبره، به بخش‌های مختلف دنیا سفر خواهید کرد و دشمن را پاک‌سازی می‌کنید. شخصیت‌های مهمی جلوی راه شما قرار می‌گیرند و باید توسط سیستم ارتقای سطح شخصیت‌ها، آن‌ها را به بالاترین حد قدرت برسانید و دنیایشان را تیره‌وتار کنید. با پیشروی در بازی، به موجودات عجیبی ب می‌خورید که همان دشمنان شما هستند و لازم است که سلاح خود را بیرون بیاورید و درس خوبی به آن‌ها بدهید. یک اشتباه کافی است تا دوباره مرحله را از ابتدا طی کنید و ذات دشوار بازی است که تعادل خوبی میان سیستم‌های کسب آیتم و سلاح ایجاد می‌کند. بدون ارتقای شخصیت و استفاده از آیتم‌های بهتر، شانس شما برای پیروزی کمتر خواهد بود.

اگر تابه‌حال بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکال را تجربه کرده باشید، می‌دانید که با چه مواجه هستید: هر شخصیت دارای یک کلاس شخصیتی است که نقاط قوت و ضعف او را تعیین می‌کند و خوشبختانه، بازی Depth of Extinction شمارا با سیستم‌های پیچیده و نامفهوم روبه‌رو نمی‌کند و پاک و پوست‌کنده، آنچه لازم است بدانید را به شما آموزش می‌دهد. این بازی ترکیبی از سبک روگ لایک و نقش‌آفرینی است که گرافیک دوبعدی و پیکسل مانندی را اتخاذ کرده و هدف اصلی‌اش، ارائه گیم پلی سرگرم‌کننده با یک داستان مشخص است. این بازی چندین جایزه هم دریافت کرده و توانسته به هدف اولیه‌اش دست پیدا کند و ارزش امتحان را دارد. اگر به این سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، Star Renegades و Wasteland 3 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Depth of Extinction با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: Processor: 2.0 GHz or faster processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics: 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX: Version 10
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a flooded future world rife with violence, rumors of killer machines have spread far and wide. As a number of factions emerge – violently vying for power – you become the sole defender of humanity’s last standing government. Only you can create the ultimate squad and save humanity in this turn based, tactical RPG with roguelike elements.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.