Ghost of Tsushima
پارسی گیم

دانلود موسیقی متن بازی Ghost of Tsushima

پارسی گیم 15 مهر 1399 بدون دیدگاه
9,940 بازدید

موسیقی را می‌توان زبان مشترک انسان‌ها نامید و سال‌هاست که این زبان دل‌نشین، ما را در تاریک‌ترین بخش‌های زندگی‌مان، امیدوار نگه‌داشته و برای چند دقیقه هم که باشد، فاصله‌ای میان واقعیت و خیال ایجاد کرده که درنهایت، روح ما را پرورش داده است.. موسیقی متن فیلم و بازی‌های ویدیویی یکی از مهم‌ترین المان‌های تشکیل یک اثر هنری هستند که می‌توانند به یک صحنه، احساس و روح ببخشند. بازی‌های پلی استیشن همیشه از بهترین قطعات موسیقی استفاده کرده‌اند و افراد خبره‌ای روی خلق موسیقی متن این بازی‌ها ازجمله The Last of Us و God of War کارکرده‌اند اما ظهور بازی Ghost of Tsushima نیازمند ارائه حس جادویی نفهته در موسیقی سنتی ژاپن بود که خوشبختانه استودیو Sucker Punch Productions و تیم آهنگ سازان، موفق به ارایه نتیجه ای فوق‌العاده‌ در کنار جلوه‌های بصری بی‌نظیر شدند.

برای ما ایرانی‌ها سینمای ژاپن آغازگر آشنایی با کلاه‌های حصیری و سامورایی‌هایی جدی بالباس‌های مخصوصشان بود. بسیاری از ما بافرهنگ و منش سامورایی‌ها به وجد می‌آمدیم و آرزوی زندگی آن‌ها را داشتیم. استودیو Sucker Punch Productions بالاخره رؤیای ما را در بازی Ghost of Tsushima به واقعیت تبدیل کرد. موسیقی متن بازی شبح سوشیما با همکاری دو آهنگ‌ساز مطرح به نام‌های Ilan Eshkeri و Shigeru Umebayashi خلق‌شده است. ایلان اشکری یکی از موسیقی‌دانان و آهنگ‌سازان اهل بریتانیاست که از سال 2002 میلادی تابه‌حال مشغول به کار است. او دانش‌آموخته دانشگاه لیدز در رشته موسیقی و ادبیات انگلیسی است و تابه‌حال موسیقی متن سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی زیادی را خلق کرده و موسیقی متن بازی Ghost of Tsushima دومین تجربه او در صنعت بازی‌های ویدیویی است.

ساخت موسیقی متن بازی بدون حضور شیگرو اومبایاشی غیرممکن بوده و او فردی است که از دهه 80 میلادی به ساخت قطعات بسیار زیبا برای فیلم و سریال‌های ژاپنی می‌پردازد و کاملاً با روح موسیقی سنتی سرزمین مادری‌اش آشناست. ایلان از روند ساخت قطعات و کمک‌های پلی استیشن تعریف کرده و با الهام از قطعات فرهنگ مردم ژاپنی و ادبیات این سرزمین، عشق و پاکی مردمان این میهن را توسط قطعات موسیقی نشان داده است. بدون شک موسیقی متن بازی Ghost of Tshushima یک پله از دیگر بازی‌ها جلو رفته و از دایره موسیقی بازی خارج‌شده و مستقیماً روح و فرهنگ ژاپن را با زبان دل‌نشین موسیقی بیان می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم چندساعتی از وقت خود را به این قطعات موسیقی دل‌نشین و جذاب اختصاص دهید و از احساس و لحن آن‌ها لذت ببرید و سفری مجازی به ژاپن فئودال و دنیای سامورایی‌ها داشته باشید.

دانلود موسیقی متن بازی Ghost of Tsushima

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی Ghost of Tsushima را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 544 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

لیست موسیقی های این پکیج:

01 The Way of the Ghost
02 Jin Sakai
03 Komoda Beach
04 The Way of the Samurai
05 Lord Shimura
06 No Mercy
07 Lady Masako
08 A Reckoning in Blood
09 The Last of Clan Adachi
10 Heart of the Jito
11 The Tale of Sensei Ishikawa
12 Forgotten Song
13 Khotun Khan
14 Honour to Ash
15 The Fate of Tsushima
16 Sacrifice of Tradition
17 The Way of the Ghost (feat. Clare Uchima)
18 Tsushima Suite_ I. Seion
19 Tsushima Suite_ II. Shurai
20 Tsushima Suite_ III. Bushido
21 Tsushima Suite_ IV. Kodoku
22 Tsushima Suite_ V. Seiiki

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.