دانلود بازی Jupiter Hell برای PC
دانلود بازی Jupiter Hell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jupiter Hell برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1400 بدون دیدگاه
9,423 بازدید

دانلود بازی Jupiter Hell برای کامپیوتر

گاهی اوقات به خود می‌گویم که چه اندازه زندگی آسان می‌شد اگر ماهیت آن شبیه یک بازی روگ لایک بود و می‌توانستیم قبل از انجام هر عملی، زندگی را متوقف می‌کردیم و تمامی جوانب ماجرا را امتحان می‌کردیم. متأسفانه جز بازی‌های ویدیویی راه دیگری برای امتحان این نوع زندگی نداریم. استودیو ChaosForge با الهام از دیگر بازی‌های روگ لایک، اثر تازه‌ای را به نام بازی Jupiter Hell خلق کرده که یک شوتر نوبتی در جهنم واقعی است. انواع دشمنان ازجمله زامبی‌ها و شیاطین سر راه شما می‌شوند که با استفاده از سلاح‌هایی مانند اره‌برقی، حساب آن‌ها را خواهید رسید. یادتان باشد که این بازی مانند شطرنج پیش می‌رود و انتظار بکش و برو را نداشته باشید.

بازی Jupiter Hell در دنیای علمی تخیلی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دهه 90 آمریکا دنبال می‌شود و شمارا به یکی از قمرهای سیاره مشتری می‌برد که توسط شیاطین و نیروهای شر تسخیرشده است. با ورود به این محیط، تازه می‌فهمید که چه اشتباهی کرده‌اید و با انتخاب خودتان، پا به یکی از مخوف‌ترین مکان‌های موجود در کهکشان گذاشته‌اید که شیاطین و دشمنان تادندان‌مسلح از چپ و راست به شما حمله می‌برند و نمی‌گذارند نفس بکشید. خوشبختانه شما هم به انواع سلاح‌ها مجهز هستید و می‌توانید از شات گان، رگبار و اره‌برقی استفاده کنید و تمامی این دشمنان را تکه و پاره کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی این بازی، گیم پلی نوبتی است که قبل از انجام هر حرکتی، لازم است تمام جوانب ماجرا را بررسی کنید و سپس تصمیم درست را بگیرید. در این غیر این صورت، وارد سناریوهای دیگری خواهید شد که شانس پیروزی و خروج از این جهنم را سخت‌تر می‌کنند.

با به دست آوردن سلاح‌های جدید و آیتم‌های بیشتر، قدرت شخصیت اصلی را افزایش دهید و اگر بتوانید مراحل مختلف بازی را بدون مشکل سپری کنید، قفل چالش‌های سخت‌تری برای شما باز می‌شوند که نهایت هیجان را به تصویر می‌کشند. تیم توسعه بازی از سال 2002 تابه‌حال مشغول ساخت بازی‌های روگ لایک است و به‌خوبی با زیروبم ماجرا آشناست و از امتیازهای آن مشخص است که با یک اثر بی‌نظیر روبه‌رو هستیم. ممکن است فکر کنید که نبود داستان و تمرکز کامل روی گیم پلی باعث تکراری شدن بازی شود اما آن‌قدر چالش‌های جدید پیش رویتان قرار می‌گیرد که هیچ‌گاه فکر تکراری شدن به سرتان نخواهد زد. اگر به یک سبک بازی علاقه‌مند هستید، Darkest Dungeon Ancestral Edition و Hades را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Jupiter Hell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7, 64-bit
Memory: 8 GB RAM
Graphics: OpenGL 4.3+ compatible
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7, 64-bit
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or better
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Jupiter Hell is a classic, turn-based roguelike set in a 90’s flavored sci-fi universe. Set on the moons of Jupiter, the game pits a lone space marine against overwhelming demonic forces. Rip and tear zombies, demons and unmentionable monstrosities, using classic weaponry such as shotguns, chainguns, railguns and the trusty chainsaw. All to the shine of CRT monitors and the tune of heavy metal!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.