دانلود بازی Zombie Watch برای PC
دانلود بازی Zombie Watch برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zombie Watch برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1400 1 دیدگاه
3,268 بازدید

دانلود بازی Zombie Watch برای کامپیوتر

شاید به شنیدن واژه زامبی و آخرالزمان عادت کرده باشید. این دو سوژه یکی از کلیشه‌ای‌ترین و البته مهیج‌ترین سوژه‌های موجود برای ساخت بازی‌های ویدیویی در سبک بقا بوده و عناوین بزرگ و کوچک بسیاری از آن الهام گرفته‌اند. تلاش برای بقا در آخرالزمانی که مملو از زامبی‌های آدم‌خوار است می‌تواند برای بسیاری سرگرم‌کننده باشد. بازی Zombie Watch از استودیو Wildlak عنوانی است که به‌تازگی با محوریت همین سوژه منتشر شده است.

داستان اینجا همان روایت همیشگی است. ویروسی مهلک تمام جمعیت انسان‌ها را درگیر خود کرده و آن‌ها را به زامبی‌هایی آدم‌خوار تبدیل کرده است. این موضوع، پایان دنیا را رقم زده و جوامع بشری به‌طور کامل از هم فرو پاشیده‌اند. شما در این دنیا، نقش یکی از بازمانده‌ها را بازی خواهید کرد و باید چالش‌های متعدد و خطرناکی را تجربه کرده و برای زنده ماندن در این دنیای نابودشده تلاش کنید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و عناصر مختلفی را در آن پیاده‌سازی کرده‌اند. دنیای وسیع بازی در سبک جهان‌باز طراحی شده تا بتوانید آزادانه در آن گشت‌وگذار کنید. زامبی‌های این بازی بسیار خطرناک و باهوش بوده و می‌توانند بوی شما را از فواصل دور حس کنند و صدای حرکت کردنتان را به‌خوبی بشنوند. در کنار اینکه باید مراقب آن‌ها باشید، باید نیازهای اولیه خود مانند غذا، آب و همچنین محافظت در برابر سرما و گرما را هم در نظر داشته باشید.

علاوه بر عناصر اصلی Survival بازی، ساخت‌وساز نیز نقش مهمی در آن بازی می‌کند. علاوه بر ساختن یک مقر برای زندگی، باید لباس، مواد حیاتی برای زنده ماندن و همچنین دارو و کمک‌های اولیه پیدا کرده و یا بسازید تا در این شرایط سخت توان دوام آوردن را داشته باشید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های سرد و گرم برای ساختن و یا پیدا کردن وجود داشته و گشت‌وگذار در محیط‌های مختلف موجود در بازی، می‌تواند منابع اولیه ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهد.

حمله زامبی‌ها به مقر اصلی شما از دیگر چالش‌های موجود درون بازی است. آن‌ها یا به‌صورت انفرادی و در گروه‌های کوچک حمله‌ور می‌شوند، یا در تعداد زیاد و به‌صورت گله‌ای که روبه‌رو شدن با آن‌ها را به‌شدت سخت و چالش‌برانگیز می‌کند. برای مقابله با این خطر، باید مواضع دفاعی خودتان را به‌خوبی مستحکم کنید و همواره گوش‌به‌زنگ باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ark: Survival Evolved و DayZ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zombie Watch با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit or Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 550 or ATI™ Radeon™ HD 6XXX or higher
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the world of Zombie Watch! You are one of a few people who survived a virus that has infected most of the population and turned them into flesh-eating zombies. They may be dead but they are not resting in peace and they will come after you. Take on the challenge of survival in a harsh and brutal environment and prove you can conquer them all.
Zombie Watch is a top-down, open-world survival game that will take you to the post-apocalyptic world, where you are going to encounter many zombies and wildlife. Gather, mine, scavenge for resources and build a self-sustaining base with defenses to fend off the incoming zombie hordes. Craft or find weapons, armor, medicine, and much more.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hossein

    مهمان

    سلام بازی مشکل بعد کمی بازی کردن دکمه f داخل بازی دیگه کار نمیکنه حتی اگه با دکمه دیگه ای عوض کنیم از داخل ستینگ

    پاسخ دهید