دانلود بازی The Darkest Tales برای PC
دانلود بازی The Darkest Tales برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Darkest Tales برای PC

پارسی گیم 27 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,367 بازدید

دانلود بازی The Darkest Tales برای کامپیوتر

داستان‌های فانتزی که در زمان کودکی برایمان تعریف شده، پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی خوب را دارند. دنیاهای رنگارنگ و پر از موجودات خیالی قطعاً می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. این دقیقاً اتفاقی است که در عنوان The Darkest Tales توسط استودیوی Trinity Team رخ داده است. این بازی با فرمت کلاسیک قهرمانی است که باید به نجات یک شخص پرداخته و به سفری هیجان‌انگیز برود و در این بین کلی ویژگی جدید هم به آن فرمت اضافه می‌کند.

هنگامی که یک کابوس در واقعیت رخ می‌دهد، تنها کسانی که می‌توانند کمک کنند کسانی هستند که ما از کودکی به قدرت جادویی آنها اعتقاد داشته‌ایم. یک خرس عروسکی شجاع برای نجات صاحبش، آلیشیا، دل به خطر زده و به سرزمین‌های دوردست می‌رود. بازی The Darkest Tales در سبک اکشن و پلتفرمر توسعه یافته است. شخصیت اصلی که یک خرس پارچه‌ای است، باید از سکوهای مختلف پریده و از تله‌ها دوری کند. وی در طول سفر اسلحه‌هایی پیدا کرده و باید با دشمنان بجنگد.

در زمینه ظاهری و گرافیکی به یک دفتر نقاشی زیبا و خیره کننده نگاه می‌کنیم. تمام شخصیت‌ها و محیط‌های بازی طوری کشیده شده‌اند که انگار از دل یک کتاب داستان کودکانه جذاب خارج می‌شوند. این موضوع اتمسفری عمیق و رویامحور به The Darkest Tales بخشیده است و قطعاً هر گیمری را محو خود خواهد کرد. مراحل بازی از درجه سختی بالایی برخوردار نیستند و به راحتی می‌توانند هر مدل گیمری را با خود همراه کنند. در نهایت تجربه بازی جذاب The Darkest Tales به همه توصیه می‌شود.

بازی The Darkest Tales عنوانی در سبک اکشن و پلتفرمر است. قهرمان داستان خرسی است که صاحبش را در یک سرزمین فانتزی و خطرناک گم کرده و باید با رد شدن از موانع مختلف، به وی یاری برساند. این بازی زیبا و سرگرم کننده کوتاه و مختصر است و می‌تواند با تنوع بالای مراحل و گرافیک زیبایش، توجه هر کسی را به خود جلب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rise and Shine و Moonscars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Darkest Tales برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join a stuffed bear named Teddy on this gloomy and sinister adventure to rescue his owner, Alicia, from the realm of dreams and distorted childhood fantasies. Who else will fight for the life of the girl, now grown-up, if not her long-forgotten and dusty toy?
The Darkest Tales is a complex and compelling adventure, full of familiar characters and fairytale landscapes. Over the course of the journey, you’ll have to come face-to-face with the difficult questions of life more than once.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.