یحیی رحیمی

تغییر قیافه شخصیت اصلی Marvel’s Spider-Man در نسخه ریمستر PS5

یحیی رحیمی 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,247 بازدید

استودیو Insomniac Games با معرفی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، قول ریمستر نسخه اورجینال را برای انتشار روی کنسول PS5 داد. استودیو جزئیات بیشتری از ریمستر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و قرار است که تریلری هم از گیم پلی بازی منتشر شود تا طرفداران، درک بهتری از سطح ریمستر پیدا کنند.

ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man فراتر از یک ریمستر عادی بوده و بر اساس مطلب منتشر یافته در وب‌سایت پلی استیشن، تغییرات زیادی را در این زمینه شاهد هستیم. مهم‌ترین تغییر در مورد ارتقای سطح گرافیکی بازی است که نسبت به نسخه اصلی، پیشرفت زیادی را خواهیم دید و فضای بازی بسیار زیباتر خواهد شد. همان‌طور که گفتیم، ریمستر انجام‌شده با آنچه فکر می‌کنیم، متفاوت است و شخصیت اصلی بازی دستخوش تغییر شده است.

شخصیت اصلی بازی Marvel’s Spider-Man که پیتر پارکر نام دارد، بر اساس جان بابنیاک ساخته‌شده که بازیگری آمریکایی است و بیشتر به دلیل بازی در فیلم‌های Barry و Storm شناخته می‌شود. استودیو تصمیم به تغییر مدل اصلی برای نسخه ریمستر گرفته و به‌جای بابنیاک از بن جوردن استفاده کرده که بازیگری کمتر شناخته‌شده است و قیافه‌ای جوان‌تر از دیگری دارد. همین باعث شده که قیافه پیتر پارکر در نسخه ریمستر شده کاملاً با نسخه اولیه متفاوت باشد و یک قیافه جدید را شاهد باشیم.

استودیو Insomniac دلیل انجام چنین کاری را ارائه تجربه بهتری از بازی روی نسل جدید کنسول سونی اعلام کرده است و بازهم نمی‌تواند دلیلی برای تغییر مدل اصلی باشد. خوشبختانه تنها ظاهر مرد عنکبوتی تغییریافته است و Yuri Lowenthal به‌عنوان صداپیشه این شخصیت باقی‌مانده است. جدا از تغییر انجام‌شده، لباس جدید مرد عنکبوتی که در فیلم سینمایی Amazing Spider-Man استفاده‌شده، به بازی Marvel’s Spider-Man Remastered راه پیداکرده است. می‌توانید در زیر نگاهی به این لباس جدید بیندازید.

Marvels-Spider-Man-Amazing-Suit

درصورتی‌که نسخه Ultimate Edition بازی اسپایدرمن را با 20 دلار گران‌تر خریداری کنید، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد تغییر انجام‌شده چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.