Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

اطلاعاتی از آپدیت بعدی Red Dead Online لو رفت؛ هالووین در راه است

یحیی رحیمی 2 مهر 1399 بدون دیدگاه
696 بازدید

بازی Red Dead Redemption 2 نقدهای مثبتی از سوی طرفداران و منتقدان بازی‌های ویدیویی دریافت کرد اما بازی Red Dead Online آن‌طور که باید نتوانسته نظر همگی را جلب کند و کمبود آپدیت‌های فصلی باعث ایجاد بی‌حوصلگی برای کاربران این بازی شده است. نبود مراحل جدید باعث شده که کاربران برای دریافت پول، یک مرحله را ده‌ها بار تکرار کنند. خوشبختانه این مشکل با انتشار آپدیت قبلی رد دد آنلاین که حیات‌وحش و مشاغلی مانند شکار را به بازی آورد، تا حدود بهبود یافت. اطلاعاتی از آپدیت بعدی بازی لو رفته که نشان از یک رویداد هالووین محور دارد.

اکانت یوتیوب Red Dead Guides یک ویدیو از رویداد هالووین بازی Red Dead Online منتشر کرده که نشان‌دهنده 29 نوع زامبی مرد و 19 نوع زامبی زن دارد. به همراه این تصاویر، یک سری فایل‌های صوتی دلهره‌آور هم توسط کاربر دیگری به نام MuzTuber منتشرشده است. این فایل‌های صوتی مربوط به یک مود مخصوص از بازی است که می‌توانید در زیر نگاهی به اسامی فایل‌های صوتی بیندازید.

با نگاه به تصویر می‌توان از اسم آپدیت جدید بازی به نام Fear of the Dark هم اطلاع پیدا کرد. شخصیت‌های موجود در ویدیو منتشرشده هم چندان ترسناک نیستند و زیر نور روز مشابه همان زامبی‌هایی هستند که تابه‌حال در فیلم‌ها سینمایی و بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم. جدا از پوست چندش‌آور و موهای جداشده و چشم‌های از حدقه درآمده‌شان، ظاهر چندان بدی هم ندارند.

مشخص نیست این آپدیت چه زمانی منتشر خواهد شد اما اگر حالت زامبی به بازی Red Dead Online اضافه شود، قطعاً افراد زیادی را به بازی بر خواهد گرداند و دقیقاً همان اندازه تحسین که بازی Red Dead Redemption: Undead Nightmare در سال 2010 دریافت کرد را به خود خواهد دید. باید دید این آپدیت جدید هیچ محتوای داستانی به دنبال خواهد داشت یا اینکه تنها یک حالت آنلاین به مناسبت هالووین خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.