Xbox Game Studios
یحیی رحیمی

مدیرعامل مایکروسافت از ادامه رشد استودیوهای Xbox Game Studios خبر داده است

یحیی رحیمی 2 مهر 1399 بدون دیدگاه
279 بازدید

مایکروسافت چند روز پیش از خرید شرکت ZeniMax Media با قیمت 7 و نیم میلیارد دلار خبر داد و حالا کنترل تمامی استودیوهای Bethesda Softworks در اختیار ردموندی ها قرار دارد. هرچند که هزینه انتقال انجام‌شده در آخر سال مالی فعلی به‌حساب شرکت زنی ماکس منتقل خواهد شد، به نظر مایکروسافت هنوز هم تشنه خرید استودیوهای بیشتر و گسترش کسب‌وکار بازی خود است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در گفتگو با وب‌سایت Cnet از خرید شرکت بتسدا و آینده‌این برند ایکس باکس صحبت کرده است. نادلا گفته که نرم‌افزار رکن مهم آینده مایکروسافت خواهد بود و اگرچه با خرید این ناشر آمریکایی بزرگ، تعداد استودیوهای زیر چتر Xbox Game Pass به 23 عدد رسیده؛ چنین چیزی پایان ماجراجویی مایکروسافت نخواهد بود و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، استودیوهای بیشتری هم خریداری شود.

Satya Nadellaما همیشه به دنبال مکان‌هایی هستیم که هدف، مأموریت و فرهنگ مشترکی وجود داشته باشد. ما همیشه و هر زمان که لازم باشد، به بررسی فرصت‌های رشد غیرطبیعی خواهیم پرداخت.

این گفته به معنی آن است که هنوز فرایند خرید استودیوهای بیشتر و اضافه کردن تعداد تیم‌های توسعه Xbox Game Studios پایان نیافته است. با نیرو و استعدادهایی که حالا زیر نظر مایکروسافت کار می‌کنند، می‌توان بازی‌های فوق‌العاده‌ای تولید کرد که تا سالها در یاد و خاطره علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی بماند و این همان هدف اصلی مایکروسافت و بتسدا است: ایجاد نشاط و اتصال گیمرهایی از سراسر جهان تا بتوانند از جدیدترین بازی‌ها با آخرین فناوری لذت ببرند.

در خبر دیگری، پیش‌فروش کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس شروع‌شده اما نکته نگران‌کننده، خرید بیش‌ازحد کنسول Xbox One X است و بسیاری اسم آن را با مدل جدید اشتباه گرفته‌اند. نظر شما در مورد تصمیم اخیر مایکروسافت چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.