بازی Diablo Immortal
یحیی رحیمی

بازی Diablo Immortal زودتر از موعد برای موبایل منتشر شد

یحیی رحیمی 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,460 بازدید

شرکت بلیزارد انتشار بازی Diablo Immortal را یک روز زودتر از موعد مقرر انجام داد و این بازی جدید از دنیای دیابلو از همین لحظه در اختیار کاربران اندروید و آیفون قرار گرفت. دانلود بازی دیابلو ایمورتال از طریق اپ استور اپل و گوگل پلی ممکن شده است و البته تنها مناطقی از جهان می‌توانند زودتر به این بازی دست پیدا کنند. گفتنی است زمان انتشار نسخه کامپیوتر Diablo Immortal نیز اعلام شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، زمان انتشار رسمی بازی Diablo Immortal روز دوم ژوئن بود و قرار بود که نسخه کامپیوتر و کنسول هر دو با یکدیگر منتشر شوند. بلیزارد تصمیم گرفته تا تعدادی از مناطق، زودتر به بازی دست پیدا کنند و به همین دلیل می‌تواند بازی را برای موبایل دریافت کند. بازی‌کنان از امروز می‌توانند دیابلو ایمورتال را از طریق شبکه بتل نت برای کامپیوتر دانلود کنند و سپس موقع انتشار، ماجراجویی خود را همراه دوستانشان شروع کنند.

بازی رایگان دیابلو ایمورتال از ویژگی‌های مهمی مانند کراس پلی میان کامپیوتر و موبایل پشتیبانی می‌کند. تمامی پیشرفت بازی‌کنان در موبایل به کامپیوتر انتقال می‌یابد و در واقع تنها یک اکانت برای تجربه بازی کافی است و نیازی به دو بار ثبت‌نام ندارید. در صورتی که نسخه بتا بازی را دریافت کرده‌اید، تمامی اعمال شما به نسخه نهایی انتقال می‌یابد و تنها کافی از حساب کاربری یکسان استفاده کنید. بلیزارد تائید کرده که 30 میلیون نفر برای دریافت بازی ثبت‌نام کرده‌اند و اجازه دریافت زودتر از موعد به آن‌ها داده شده است.

انتشار بازی Diablo Immortal

انتشار Diablo Immortal برای موبایل

گفتنی است بازی Diablo Immortal در کشورهای بلژیک و هلند منتشر نمی‌شود. دلیل این امر، استفاده از لوت‌باکس‌ یا جعبه‌های شانس است که طبق قوانین این دو کشور، استفاده از آن‌ها قمار محسوب می‌شود و ممنوع است. بلیزارد اما نظر دیگری دارد و تمایلی به حذف آن‌ها برای بازی‌کنان هلندی و بلژیکی ندارد. بازی دیابلو ایمورتال از جمله بحث‌برانگیزترین عناوین چند سال اخیر بلیزارد است. سخنگوی بلیزارد هنگام معرفی این بازی در بلیزکان 2018 هو شد و بسیاری از انتشار دیابلو برای موبایل استقبال نکردند.

نسخه موبایل بازی دیابلو یک اثر چندنفره آنلاین رایگان است که وقایع جهان آن میان دیابلو 2 و دیابلو 3 رخ می‌دهد. گیمر امکان انتخاب میان شش کلاس شخصیتی مختلفی را خواهد داشت که شامل: بربر، جادوگر و ساحر هستند. بازی‌کنان باید در تاریک‌ترین گوشه و کناره‌های حریم (Sanctuary) به غارت بپردازند. همان‌طور که خواندید، امکان دانلود Diablo Immortal برای اندروید و iOS فراهم شده است و بهتر است سری به فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپل و گوگل بزنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.