یحیی رحیمی

بخش داستانی Cyberpunk 2077 کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

یحیی رحیمی 30 شهریور 1399 بدون دیدگاه
389 بازدید

استودیو CD Projekt RED چند روز پیش یک استریم زنده در مورد بازی Cyberpunk 2077 داشت که در طول آن از گروه تبه‌کار داخل بازی صحبت کرد و پیشرفت توسعه بازی را به طرفداران نشان داد. طراح ارشد مراحل بازی به نام پاتریک میلز، در طول مراسم از بخش داستانی بازی صحبت کرد و از کوتاه‌تر بودن این بخش نسبت به بازی The Witcher 3 گفت.

در مورد تفاوت بین فردی که تمام بازی را کامل می‌کند و فردی که تنها داستان اصلی را پیش می‌برد، ما می‌دانیم که داستان اصلی بازی Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 است و دلیل آن دریافت گلایه‌هایی نسبت به طول زیاد داستان ویچر بود و گزارش‌های زیادی از طولانی بودن آن دریافت کردیم. اگر به اعداد و ارقام نگاه بیندازیم، می‌بینیم که افراد زیادی تا اواخر بازی پیشرفته‌اند اما هیچ‌گاه آن را کامل نکرده‌اند. ما می‌خواهیم که شما داستان کاملی ببینید و برای همین، داستان اصلی را کوتاه کرده‌ایم اما فعالیت‌های زیادی داریم که هنوز حجم آن‌ها را در اختیار ندارم.

قبلاً هم گفته‌شده بود که محتوای جانبی زیادی در بازی وجود دارد که حتی نیازی به طی کردن آن‌ها برای تجربه داستان نیست. با توجه به اینکه داستان در چندین خط موازی دنبال می‌شود، می‌توان چندین دفعه آن را تجربه کرد و هر بار یک داستان متفاوت را پیش برد. جدا از داستان اصلی و مراحل فرعی، بسته‌های الحاقی خوبی مشابه بازی The Witcher 3 هم آماده‌شده‌اند و صحبت‌هایی از انتشار بخش آنلاین در آینده‌ای نزدیک هم وجود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان ماه روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. دیروز مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی سایبرپانک 2077 روی پی سی هم اعلام شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.