Halo 3 ODST
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Halo 3: ODST اعلام شد

یحیی رحیمی 25 شهریور 1399 1 دیدگاه
439 بازدید

کلکسیون Halo Master Chief Collection هفته آینده قدم دیگری به‌سوی تکمیل برمی‌دارد و بازی Halo 3: ODST هم به‌طور رسمی به لیست بازی‌های پشتیبانی شده اضافه می‌شود. با اضافه شدن این بازی، تعداد عناوین هیلو منتشرشده روی پی سی به بالاترین حد می‌رسد و تمامی نسخه‌های کلاسیک و پرطرفدار هیلو در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

بازی Halo 3: ODST یکی از نسخه‌های عجیب سری هیلو و جوجه اردک زشت گروه به‌حساب می‌آید. این بازی در مورد یک سرباز به نام Rookie است که به همراه گروهی دیگر از سربازان در شهر New Mombasa قرار دارند که بخش بزرگی ازآن‌پس از حمله عظیم توسط Prophet of Regret، نابودشده است. بازی بلافاصله پس از مرحله مترو پلیس از بازی هیلو 2 شروع می‌شود و خبری از سربازان افسانه‌ای در بازی نیست و همگی یک سری سربازان ارتش هستند که در موقعیت عجیبی گیر افتاده‌اند.

اگر به دنبال تجربه بازی هستید، روز 22 سپتامبر میلادی برابر با اول مهر سال جاری منتظر دریافت آن باشید. با انتشار بازی Halo 3: ODST و اضافه شدن آن به Halo Master Chief Collection، قابلیت تجربه حالت‌های آنلاین هم علاوه بر بخش داستانی در اختیار بازی باز قرار می‌گیرد. نسخه جدید گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به آنچه روی Xbox 360 دیدیم آماده کرده که همگی با انتشار بازی در روز 22 سپتامبر در اختیار ما قرار می‌گیرد. این به معنی سلاح‌ها و زره‌های بیشتری برای بازی است و فعلاً باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری در مورد آیتم‌های جدید باشیم.

استودیو 343 Industries با مشکلات متنوعی دست‌وپنجه نرم می‌کند که یکی از آن‌ها توسعه بازی Halo Infinite است. این بازی قرار بود همراه کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شود اما کیفیت گرافیکی پایین بازی و وجود اشکالات متعدد، باعث به تأخیر افتادن عرضه بازی شد. روز 1 مهر منتظر عرضه Halo 3: ODST باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Prophet

    مهمان

    ببخشید پس نیومد نسخه جدید

    پاسخ دهید