Hellblade
یحیی رحیمی

مایکروسافت: از Ninja Theory انتظار بازی‌های کوچک و خوش‌ساخت مانند Hellblade راداریم

یحیی رحیمی 19 مرداد 1398 بدون دیدگاه
653 بازدید

مایکروسافت به‌طور شگفت‌انگیزی در حال خرج کردن برای بهبود لیست بازی‌های انحصاری خود است و به همین دلیل استودیوهای بیشتری را به Xbox Game Studios اضافه کرده است. یکی از 15 استودیو زیر نظر مایکروسافت نیز Ninja Theory است و مایکروسافت از برنامه‌های خود برای این استودیو گفته است.

این استودیو همیشه پروژه‌های کوچکی با بودجه‌های کم در اختیار داشته است و هیچ‌گاه بازی‌های بزرگ و پرخرجی تولید نکرده است. حالا این استودیو به منابع مالی بیشتری دسترسی دارد و آیا این قرار است روش کاری Ninja Theory را تغییر دهد؟ مدیر Xbox Game Studios به نام Matt Booty اخیراً در مورد این استودیو اظهارنظر کرده است و گفته است که انتظار دارند بازی‌هایی مانند Hellblade تولید کنند:

Matt Bootyفکر می‌کنم که Hellblade یک مثال فوق‌العاده از استودیو است. به این دلیل که این دقیقاً بازی است که ما از این استودیو انتظار ساختش راداریم و نمی‌خواهیم که یک بازی 90 ساعته AAA تولید کنند. البته ما می‌خواهیم آن‌ها نزدیک تولید بازی‌های AAA شوند اما می‌خواهیم بازی‌های کوچکی تولید کنند. وقتی فکر می‌کنم که Hellblade چقدر خوب ساخته‌شده است و داستان آن چقدر عمیق است، می‌گویم که خب این‌یک بازی 100 ساعته نیست بلکه همین 10 ساعت گیم پلی آن رضایت‌بخش است.

سؤال اصلی هنگام خرید استودیو این بود که آیا اگر آن‌ها به ساخت بازی‌های کوچکی مانند Hellblade ادامه دهند، آیا در این راه موفق خواهیم بود یا خیر؟ جواب من بله بود. فکر می‌کنم که استراتژی Game Pass نیز فوق‌العاده است و می‌بینم که مردم می‌گویند چه بازی‌هایی قرار است بعداً اضافه شود و بازی‌هایی مانند Hellblade دقیقاً به درد این بخش می‌خورد.

استودیو Ninja Theory امسال یک بازی جدید نیز در E3 داشت و شاهد معرفی Bleeding Edge بودیم. مدیر استودیوهای مایکروسافت در این مورد نیز گفت:

البته ما Bleeding Edge را درصحنه E3 داشتیم و این بازی قبل از خرید توسط ما در حال ساخت بود و ما گفتیم که به ساختش ادامه دهند. پروژه‌هایی نیز در Obsidian در حال ساخت هستند و می‌خواهیم در آینده از آن‌ها باخبر شویم و استودیوهای دیگر نیز شروع به ساخت بازی‌های خودکرده‌اند. دقیقاً هدف ما همین است. حدود 80 نفر در Ninja Theory در حال کار هستند و امیدواریم که بازی جدید آن‌ها نیز فوق‌العاده باشد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.