Halo Infinite
یحیی رحیمی

ویژگی های گیم پلی بازی Halo Infinite: چرخه روز و شب و سلاح های جدید

یحیی رحیمی 3 مرداد 1399 بدون دیدگاه
651 بازدید

استودیو 343 Industries بالاخره از گیم پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite رونمایی کرد. در طول تریلر دشمنان مختلفی را مشاهده کردیم و سلاح های تازه بازی هم میخکوبمان کرد. IGN گفتگویی با مدیر استودیو، کریس لی و کارگردان بازی، پاول کراکر، داشته است و آن‌ها اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار داده اند.

کریس لی در ابتدا گفته است که بازی کاملا مشابه هیلوهای قبلی است: « من فکر می کنم که بازی مشابه آن چیزی است که قبلا ارایه داده ایم. گیم پلی آزادی را در نسخه های پیشین مشاهده کرده ایم اما همگی در مراحلی خطی نظم داده شده بودند. این دفعه بازیکنان آزادی اکتشاف و جستجو را خواهند داشت. ما در حال روایت داستانی با المان های شروع، میانه و پایان هستیم و می خواهیم که بازیکن را به این شکل همراه خود بکشانیم.»

آنچه در دمو پخش شده مشاهده کردیم یک نقشه بسیار گسترده است. وقتی به این نقطه از بازی برسید، ساعتها از شروع بخش داستان فاصله گرفته اید و تازه قابلیت اکتشاف و جستجو در تمام محیط بازی را هم دارید. این دقیقا منظور ما از حس آزادی است که قبلا در هیلو نداشتیم. شما هستید که مسیر را مشخص خواهید کرد اما روایت داستان هم اهمیت دارد و در نتیجه می خواهیم داستان را پیش ببرید و در عین حال از فضای غیر خطی بازی هم لذت ببرید.

اضافه شدن نقشه جهان باز به Halo Infinite منجر به قرار گرفتن حیوانات و چرخه روز و شب در بازی شده است. کراکر در این مورد گفته است که نقشه، به طور مداوم تغییر خواهد کرد و در صورتی که یک موقعیت را پیدا و آیتم های آن را تخلیه کرده باشید، پس از مدتی دوباره اتفاقات تازه ای آنجا منتظر شما خواهد بود. هیچ چیز جلوی اکتشاف و جستجو را در بازی نخواهد گرفت.

گیم پلی دیروز سلاح های تازه ای را نشانمان داد که مهم ترین آن‌ها چنگک مخصوصی بود که با استفاده از آن قابلیت جابه جایی سریع به بازیکن اهدا می شود. جدا از آن شیلد مخصوصی هم وجود دارد که در Halo 3 مشاهده کرده بودیم. تمام سلاح ها را می توان در بخش تازه ای که برای مستر چیف در نظر گرفته شده است، ارتقا داد و با قدرت بیشتری به میدان نبرد برگشت. سلاح های دیگری همچون Ravager و Mangler هم وجود دارند که با تماشای گیم پلی با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کریس لی در آخر مصاحبه از آینده سری بازی Halo گفته است و باور دارد که Halo Infinite شروع یک دهه هیجان انگیز برای هیلو است و به نظر نسخه های دیگری از این بازی برای Xbox Series X در راه هستند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.