gears 5
یحیی رحیمی

فروش فیزیکی Gears 5 در انگلستان بسیار پایین است؛ بیش از 3 میلیون بازیکن آنلاین!

یحیی رحیمی 26 شهریور 1398 بدون دیدگاه
480 بازدید

اولویت های بیزینسی مایکروسافت به شدت تغییر پیدا کرده اند و حالا همه تمرکز روی بخش Xbox Game Pass قراردارد و این مدل کسب و کار توسط ردموندی ها پیگیری می شود. همین باعث شده است که فروش سنتی و فیزیکی بازی های مایکروسافت افت پیدا کند و به نظر می رسد که فروش فیزیکی Gears 5 آنچنان بالا نبوده است.

Gears 5 از آن بازی هایی بود که از روز اول برای کاربران سرویس Xbox Game Pass منتشر شد و شاهد اثر فوق العاده آن روی این سیستم بودیم. این بازی برای دومین هفته پی در پی، جایگاه دوم را در فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا به دست آورده است و تنها یک چهارم بازی Gears of War 4 فروخته است که البته این رقم فروش فیزیکی است و آمار دیجیتالی یک موفقیت را نشان می دهند.

Daniel Ahmad که یک تحلیل گر بازار بازی های ویدیویی است در مورد فروش فیزیکی پایین بازی Gears 5 گفته است که احتمالا مایکروسافت از این میزان شکه شده اند اما دیگر این مسائل مهم نیست زیرا که دانلود دیجیتالی بازی روی Xbox Game Pass فوق العاده بوده است.

در ادامه نیز خود مایکروسافت آمار بازیکنان آنلاین آخر هفته میلادی را منتشر کرده است. با توجه به گفته ها، 3 میلیون نفر در آخر هفته آنلاین بوده اند و به انجام بازی پرداخته اند که این دو برابر رقمی است که Gears of War 4 در ابتدای انتشار خود تجربه کرد. Gears 5 همچنین بزرگترین بازی است که تا به حال روی Xbox Game Pass عرضه شده است و حتی Forza Horizon 4 نیز نتوانسته به این بازی برسد.

مایکروسافت ماه هاست به دنبال بالا کشیدن سرویس Xbox Game Pass است و بالاخره با عرضه Gears 5 موفق به چنین کاری شده است. تعداد بازی های زیادی در این سرویس وجود دارد و واقعا ارزش خرید را دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.