Rainbow Six World Cup 2021
یحیی رحیمی

برگزاری اولین دوره از رقابت‌های جام جهانی Rainbow Six در تابستان 2021

یحیی رحیمی 22 شهریور 1399 2 دیدگاه
798 بازدید

یوبی‌سافت در کنار رونمایی از بازی Prince of Persia Remake و دیگر بازی‌های جدید، اولین دوره از رقابت‌های جام جهانی Rainbow Six را هم معرفی کرد. این رقابت‌ها سال آینده میلادی برگزار خواهد شد که با حضور گیمرهایی از 45 کشور مختلف از اوایل سال 2021 شروع به کار می‌کند و مرحله نهایی مسابقه هم با حضور 20 تیم در اواسط تابستان برگزار خواهد شد.

یوبی‌سافت از تونی پارکر، ستاره بسکتبال، به‌منظور تبلیغ رقابت‌های رینبو 6 دعوت کرده است و او یکی از سفیران بازی در این رقابت جهانی خواهد بود. پارکر در گفتگوی منتشرشده روی وب‌سایت یوبی‌سافت، دلیل حضور در مسابقات جهانی eSports بازی Rainbow Six را عنوان کرده است:

برای دیدن بازی بازها و مربیان هیجان‌زده‌ام و مایل به اشتراک تجارب خودم با آن‌ها هستم و باور دارم که رقابت سرگرم‌کننده‌ای خواهیم داشت. این فرصت بی‌نظیری است که برای کشورم بازی کنم و از بازی با گیمرها و مربیان دیگر بیاموزم. امیدوارم بازیکنان همان اندازه که من از این رقابت لذت می‌برم، از آن لذت ببرند.

افرادی که مایل به شرکت در جام جهانی رینبو 6 هستند، از هفته آینده به انتخاب اعضای کمیته ملی خواهند پرداخت. افرادی که به‌عنوان اعضای کمیته ملی انتخاب می‌شوند، وظیفه برگزیدن گیمرها برای تیم ملی را خواهند داشت و سپس تمرینات شروع خواهد شد. یوبی‌سافت 14 کشور را به‌طور مستقیم به فینال مسابقات دعوت کرده است و 31 کشور دیگر مجاب به رقابت برای به دست آوردن فرصت حضور در جام جهانی خواهند بود.

جام جهانی Rainbow Six پله پیشرفت مهمی برای بازی به شمار می‌رود و می‌تواند باعث افزایش ماندگاری بازی و جذب افرادی بیشتری به سمت آن شود. این اولین بار است که گیمرها می‌توانند در قالب تیم ملی به رقابت جلوی دیگر کشورها بپردازند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    p

    مهمان

    الان یه گیمر حرفه ای ایرانی بخواد شرکت کنه چی کار باید بکنه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به p

      نویسنده

      از خاورمیانه تنها کشورهای عربستان سعودی، مصر، عراق، کویت و اردن می توانند در مسابقه شرکت کنند. ایران جزو کشورهای پشتیبانی شده مسابقات نیست.