پروژه آنلاین PS5
سید مسعود کاظمی

استودیو لندن پلی‌استیشن درحال کار روی یک پروژه آنلاین بزرگ برای PS5 است

سید مسعود کاظمی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
73 بازدید

یکی از بخش‌هایی که جای خالی آن از ابتدا در بین عناوین انحصاری‌ پلی‌استیشن احساس می‌شد، یک عنوان چندنفره آنلاین بود. ایکس‌باکس از طرف دیگر مالک دو عنوان پرطرفدار Gears of War و Halo است که به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس منتشر می‌شود. استودیو لندن پلی‌استیشن در توییتی اعلام کرد که به‌دنبال استخدام افرادی است که تجربه کار روی عناوین آنلاین بزرگ را داشته باشد و اینطور به‌نظر می‌رسد که سونی درحال توسعه یک پروژه آنلاین بزرگ برای کنسول PS5 است.

در این توییت آمده است که استودیو لندن درحال استخدام نیرو برای توسعه یک عنوان آنلاین و وسیع است. از اطلاعاتی که این استودیو در توییت ذکر کرده، مشخص است که این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و فعلاً نباید منتظر تأیید رسمی یا حتی نمایش تریلر از این عنوان AAA آنلاین پلی‌استیشن باشیم. این درحالی است که 17 استودیو پلی‌استیشن مشغول ساخت بازی برای کنسول پلی‌استیشن 5 هستند.

تنها نکته‌ای که از این پروژه بزرگ و آنلاین کنسول PS5 می‌دانیم، AAA و گیم‌پلی چندنفره آن است. در این آگهی استخدام ذکر شده است که این بازی live-service خواهد بود، دقیقاً همان چیزی که کنسول پلی‌استیشن کمبود دارد. هرچند بازی Dreams وجود دارد اما این بازی یک پروژه AAA محسوب نمی‌شود و از سوی دیگر بازی Genshin Impact که برای ایکس‌باکس منتشر نشده است، عنوان کاملاً انحصاری پلی‌استیشن نیست.

پروژه آنلاین PS5

پروژه بزرگ و آنلاین کنسول PS5 درحال توسعه است

 

استودیو لندن پلی‌استیشن درکنار استخدام کارمندهای باتجربه که بتوانند یک بخش را کاملاً مدیریت کنند، طراحان جوان و بدون تجربه‌ را نیز استخدام می‌کند. هر شخص وظیفه‌ی مشخصی خواهد داشت و استودیو لندن پلی‌استیشن اعلام کرد که قصد دارد با این کار تنوع کافی در بین کارمندان خود ایجاد کند.

برای انتخاب شدن برای اکثر این شغل‌ها تجربه کار روی عنوان آنلاین AAA درکنار شناخت با انجین‌های بازی‌سازی مثل یونیتی و آنریل انجین الزامی است. این استودیو به‌دنبال طراح شخصیت و هوش‌مصنوعی نیز است که می‌توان حدس زد در این بازی با شخصیت‌های غیرقابل بازی نیز برخورد خواهیم داشت. یکی دیگر از بخش‌هایی که استودیو نیاز به‌نیرو دارد، طراح مراحل با تجربه ساخت مراحل برای بازی‌های مبارزه‌ای آنلاین است؛ اما مشخص نشده‌است که این مبارزه‌ها PvE یا PvP خواهد بود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.