نوید قادری

پارسی گیم هشت ساله شد

نوید قادری 13 شهریور 1399 40 دیدگاه
851 بازدید

سال دیگری فرا رسید و در آستانه شهریور ماه و در آخرین روزهای گرم تابستانی، دفترچه‌ی خاطرات ما به پایان هفتمین سالش رسید و پارسی گیم هشت ساله شد. امروز شمع هفتمین سال پارسی گیم را خاموش کردیم تا تولد بهانه‌ی باهم بودنمان را جشن بگیریم.

تولد پارسی گیم فرصتی است برای ما تا به مسیری که در این سال‌ها طی کرده‌ایم بنگریم و تجربه‌ی سال‌های گذشته را برای هشتمین سال فعالیتمان کنارمان داشته باشیم تا بتوانیم با حضور گرم شما و انرژی بیشتر سال‌های آینده را هم جشن بگیریم و به سمت روزهای پرامید قدم برداریم. در این سال‌ها پارسی گیم دستخوش تغییرات بسیاری شد اما از سال 94 تغییر اساسی در روش تولید محتوا و موضوع سایت انجام شد و پارسی گیم تبدیل به مرجع تخصصی بازی‌های ویدئویی در ایران جایگاه خودش را تثبیت کرد. بدون شک رسیدنمان به هشتمین سال فعالیت، بدون حضور شما عزیزان امکان‌پذیر نبود؛ ازاین‌رو فرصت را غنیمت می‌شماریم و از تمام اعضای تیم پارسی گیم و مخاطبان عزیز تشکر کنیم. به خود می‌بالیم که طی این سال‌ها به چنین جایگاهی دست‌یافته‌ایم و افتخار آشنایی و حضور همراهان گرامی از گوشه گوشه‌ی کشور عزیزمان ایران و هم‌وطنانی در خارج از کشور داشته باشیم.

ما همواره در پارسی گیم هدفمان افزایش کیفیت و بهبود تولید محتوا بوده است و تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر آن، ارتباط نزدیک‌تری با کاربرانمان داشته باشیم. هشتمین سال ما بی‌شک یکی از مهم‌ترین دوره‌های ما خواهد بود چرا که این در این سال قصد داریم تا با ظاهری جدید و سبکی متفاوت بخش‌ها و امکانات بسیاری را برای شما عزیزان محیا کنیم. امید داریم تا طی ماه‌های آینده از قالب و سیستم جدیدمان رونمایی کنیم تا شما عزیزان را شگفت‌زده کنیم.

امیدواریم طی این سال‌ها از زیباترین سرگرمی دنیا یعنی بازی‌های ویدئویی لذت برده باشید و ما را هم به یاد داشته باشید و در این مطلب نیز، به یادگار یادداشتی برای ما و تیم عزیزمان در هفتمین سالگرد پارسی گیم عزیزمان بگذارید تا با نظرات شما انرژی بیشتری برای ادامه کار داشته باشیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد ج

    مهمان

    ماشاالله نوید جان …انشالله موفقیت های بیشتر و بیشتر برادر…

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلاد ج

      مدیر سایت

      عزیز دلی میلاد جان ❤️

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه