آموزش دانلود فایل های حجیم از سایت پارسی گیم
یحیی رحیمی

آموزش دانلود فایل های حجیم از سایت پارسی گیم

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1399 25 دیدگاه
20,990 بازدید

درگذشته با توجه به نبود زیرساخت‌های مناسب اینترنت، خرید دیسک بازی‌ها بهترین گزینه برای تجربه یک بازی جدید حساب می‌شد. با پیشرفت فناوری و گسترش سرعت اینترنت، نیاز به دانلود بازی‌ ویدیویی بیشتر از پیش در جامعه آنلاین ایران شکل گرفت. پارسی گیم مدت‌هاست که عطش بازی بازان را با قرار دادن لینک دانلود بازی‌های جدید برطرف کرده است. حالا که دانلود این اندازه مهم و برجسته شده است، نیاز به یک آموزش صفر تا صد دانلود بازی حس می‌شود و با پارسی گیم همراه باشید تا زیروبم دانلود بازی را از اولین پله با شما در میان بگذاریم!

ایستگاه اول: فعال کردن بسته نامحدود اینترنت

با ورود نسل چهارم اینترنت همراه به ایران و ارائه بسته‌های دانلود شبانه و نامحدود توسط اپراتورها، کم‌کم دانلود با اینترنت ADSL منسوخ‌شده است و بهترین شیوه استفاده از این بسته‌های متنوع است. البته اگر حجم اینترنت خانگی شما زیاد است و نمی‌دانید چطور مصرفش کنید، نیازی به فعال‌سازی این بسته‌های اینترنت همراه ندارید! هر اپراتور بسته مخصوص خود را دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
بسته های اینترنت نامحدود همراه اول

همراه اول

همراه اول مدت‌هاست بسته‌های اینترنت نامحدود مناسبی را ارائه می‌کند. به‌طور کل این بسته‌ها در دو بخش 2 تا 7 صبح و 2 بامداد تا 11 صبح تقسیم‌شده‌اند. با توجه به سیاست مصرف منصفانه، در طرح یک‌روزه قادر به دانلود، 20 و 50 گیگابایت خواهید بود که این حجم از سرورهای خارجی حساب می‌شود و با توجه به اینکه دانلود از سرور پارسی گیم به‌صورت نیم‌بهاست، این رقم دو برابر می‌شود. همچنین یکی از سیاست‌های همراه اول ارائه بسته‌های نامحدود به‌صورت هفتگی و ماهانه است که می‌توانید هرروز در ساعت‌های گفته‌شده به دانلود بپردازید که اگر می‌خواهید در فرصت کمی حجم زیادی را دانلود کنید پیشنهاد می‌کنیم از این بسته‌های استفاده کنید. در زیر تمامی بسته‌ها به همراه کد دستوری‌شان قرار داده‌شده‌اند. می توانید این  لینک زیر به فروشگاه همراه اول سربزنید، استفاده از برنامه همراه من نیز می تواند مفید باشد.

حجم و مدت بستهنوع سیم کارتقیمتخرید با کد دستوری
2 تا 7 بامداد یک‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 20 گیگابایت
دائمی / اعتباری1,900 تومان*100*33211#
1 بامداد تا 11 صبح یک‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 50 گیگابایت
دائمی / اعتباری3,900 تومان*100*33212#
2 تا 7 بامداد هفت‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 60 گیگابایت
دائمی / اعتباری4,900 تومان*100*33221#
1 بامداد تا 11 صبح هفت‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 150 گیگابایت
دائمی / اعتباری8,900 تومان*100*33222#
2 تا 7 بامداد سی‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 180 گیگابایت
دائمی / اعتباری9,900 تومان*100*33231#
1 بامداد تا 11 صبح سی‌روزه نامحدود
سیاست مصرف منصفانه: 450 گیگابایت
دائمی / اعتباری19,900 تومان*100*33232#

بسته های اینترنت نامحدود ایرانسل

ایرانسل

ایرانسل برعکس همراه اول طرح‌های ساعتی نامحدود را ارائه داده است. در این طرح‌ها می‌توانید در یک، دو و سه ساعت به دانلود با آخرین سرعت بپردازید. در طرح یک‌ساعته محدودیت دانلود 20 گیگابایت رادارید. در زیر می‌توانید کد فعال‌سازی بسته‌های مختلف دانلود شبانه ایرانسل را مشاهده کنید. از این لینک می توانید به فروشگاه ایرانسل هدایت شوید. استفاده از برنامه ایرانسل من نیز پیشنهاد می شود.

حجم و مدت بستهنوع سیم کارتقیمتخرید با کد دستوری
بسته نامحدود یک ساعته (2 تا 8 صبح)دائمی / اعتباری900 تومان*555*5*6*4#
بسته نامحدود دو ساعته (2 تا 8 صبح)دائمی / اعتباری1,500 تومان*555*5*6*5#
بسته نامحدود سه ساعته (2 تا 8 صبح)دائمی / اعتباری2,000 تومان*555*5*6*6#
بسته یک‌روزه نامحدود (2 تا 7 صبح)دائمی / اعتباری2,500 تومان*555*5*1*11#
بسته هفتگی نامحدود (2 تا 7صبح)دائمی / اعتباری4,000 تومان*555*5*2*12#
بسته 30 روزه نامحدود (2 تا 7صبح)دائمی / اعتباری8,500 تومان*555*5*3*22#

بسته های اینترنت نامحدود رایتل

رایتل

رایتل کمی دیرتر از اپراتورهای دیگر بسته‌های اینترنت نامحدود خود را ارائه کرد. بسته‌های این اپراتور در دو بخش ساعتی و روزانه عرضه کرده است. می‌توانید در زیر کدهای دستوری این بسته‌ها را ببینید و فعال کنید. همچنین می‌توانید از این لینک به وب‌سایت خود رایتل سر بزنید. همیچنین استفاده از برنامه رایتل من نیز پیشنهاد می شود.

حجم و مدت بستهنوع سیم کارتقیمتخرید با کد دستوری
بسته نامحدود نیم ساعته (2 تا 7 صبح)دائمی / اعتباری500 تومان*142*8000#
بسته نامحدود سه ساعته (تمامی ساعات)دائمی / اعتباری6,000 تومان*142*8003#
بسته نامحدود چهار ساعته (2 تا 7 صبح)دائمی / اعتباری2,700 تومان*142*8004#
بسته یک‌روزه نامحدود (6 تا 12 ظهر)دائمی / اعتباری2,000 تومان*142*8006#
بسته هفتگی نامحدود (6 تا 12 ظهر)دائمی / اعتباری7,500 تومان*142*8007#
بسته 30 روزه نامحدود (3 تا 9 صبح)دائمی / اعتباری15,000 تومان*142*8009#

در آخر باید گفت که ما طرح‌های همراه اول را با توجه به‌سرعت و طول زمان بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ایستگاه دوم: اشتراک اینترنت همراه به رایانه

وقتی‌که بسته اینترنت خود را فعال‌سازی کردید، نیاز به اشتراک اینترنت همراه به رایانه خوددارید. برای این کار دو راه پیش روی خوددارید. اول اینکه با استفاده از هات اسپات خود گوشی این کار را انجام دهید و یا اینکه از مودم‌های مخصوص استفاده کنید. مودم‌های موجود در بازار توسط خود اپراتورها نیز ارائه می‌شوند و البته قیمتی بالایی دارند و ممکن است خریداری آن‌ها برای همه ممکن نباشد.

مودم 4G/4.5G قابل‌حمل ایرانسل مدل FD-M60

FD-M60

مودم همراه«FD-M60» محصولی از شرکت «ایرانسل». به یاری پشتیبانی از شبکه‌ی 4G در این محصول می‌توان سرعت انتقال اطلاعات با سرعت زیاد را تجربه کرد. تعداد حداکثری 16 نفر می‌توانند از طریق WIFI از این مودم استفاده کنند. بیشینه سرعت این محصول 300 مگابیت بر ثانیه است که میزان قابل‌توجهی است. این محصول شرکت ایرانسل از فرکانس 5 گیگاهرتز نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت به‌روزرسانی آنلاین برای این مودم همراه در نظر گرفته‌شده است تا ارائه محصولی نسبتاً کامل را شاهد باشیم. کاربرانی که به‌سرعت زیاد در همه‌جا نیازمندند می‌توانند خرید این مودم را مدنظر قرار دهند.
قیمت: یک‌میلیون تومان

مودم 4G قابل‌حمل جی یو مدل JMR1040

مودم همراه 4G جی یو JMR1040 به کاربر این امکان را می‌دهد که در هرجایی با استفاده از یک سیم‌کارت 4G (با اینترنت فعال) دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی موبایل را به‌صورت بی‌سیم و از طریق اینترنت سیم‌کارت، به اینترنت پرسرعت متصل کند. این مودم با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، بسیار جمع‌وجور و درعین‌حال سبک‌وزن است و به‌راحتی درون جیب لباس یا کیف قرار می‌گیرد. JIO JMR1040 انرژی موردنیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی‌آمپر تأمین می‌کند و با یک‌بار شارژ می‌توانید به مدت 8 ساعت از مودم استفاده کنید. اگر شارژ باتری تمام شد و نیاز به شارژ مجدد داشت، می‌توانید آن را از طریق کابل و شارژری که همراه با محصول ارائه می‌شود شارژ کنید.

قیمت: 695 هزار تومان

اشتراک با هات اسپات موبایل

اما اگر مانند بسیاری به دنبال اشتراک اینترنت از طریق هات اسپات خود گوشی همراه هستید، راه‌های زیر را باید دنبال کنید.

سیستم‌عامل اندروید


اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، برای فعال‌سازی هات اسپات لازم است مراحل زیر را دنبال کنید. این مراحل در تصاویر زیر نشان داده‌شده‌اند.

  1.  تنظیمات یا Settings را بازکنید
  2.  به بخش Network & Internet بروید
  3.  گزینه hot spot & tethering را لمس کنید
  4.  Set up Wi-Fi hot spot را انتخاب کنید و در بخش اول مانند تصویر اسمی برای خود انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور نیز برای جلوگیری از اتصال بقیه انتخاب کنید.
  5.  هات اسپات را روشن کنید
  6.  با پی سی خود به هات اسپات وصل شوید
  7. توجه: درصورتی که قصد اتصال به کامپیوتر رو میزی دارید و کیس شما دارای Wi-Fi نیست میتوانید با استفاده از کابل به کامپیوتر خود متصل کنید و گزینه USB Tethering را روشن کنید.

سیستم‌عامل iOS

اپل فعال کردن هات اسپات را بسیار آسان کرده است و برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1.  Settings را بازکنید
  2.  Personal hot spot را لمس کنید
  3.  پسورد وای فای و نوع اتصال را مشخص کنید
  4.  هات اسپات را روشن کنید
  5. با پی سی به خود مودم وصل شوید

ایستگاه سوم: دانلود بازی با بالاترین سرعت دانلود از پارسی گیم!

 
پارسی گیم

اگر همه این کارها را به‌درستی انجام داده باشید، حالا وقت آن است که بازی‌های موردعلاقه خود را از پارسی گیم دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا همه لینک‌های دانلود خود را آماده کنید و با فعال‌سازی و بسته و هات اسپات، تنها دکمه شروع دانلود را انتخاب کنید. برای دانلود بازی پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا دانلود بازی پارسی گیم یا اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید و روی سیستم داشته باشید.

در صفحه دانلود بازی، توضیحات و تصاویر پیرامون آن و همچنین تریلر معرفی نیز قرار دارد که می توانید برای آگاهی از اینکه بازی موردعلاقه شماست یا خیر مطالعه کنید. قبل از ورود به بخش دانلود بازی، حتماً مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی را با سیستم خود وفق دهید و سرخود بازی را دانلود نکنید که ممکن است در آخر بازی برای شما اجرا نشود. تمام بازی‌های موجود روی وب‌سایت چک شده‌اند و هیچ مشکلی در مورد فایل‌ها وجود ندارد. اگر حس می‌کنید که مشکلی وجود دارد می توانید در بخش کامنت های هر بازی، نظر خود را به اشتراک بگذارید تا همکاران ما سریعاً مشکل را حل کنند.

در قسمت لینک‌های دانلود ممکن است با نسخه‌های مختلفی روبه‌رو شوید. ابتدا باید اشاره کرد که نسخه DRM-Free یا Full Unlocked بدون کرک است و اگر به دنبال یک بازی کرک شده هستید، به‌هیچ‌وجه آن را دانلود نکنید. همچنین بک آپ های قرار داده‌شده از بازی‌ها نیز صرفاً برای نسخه‌های خریداری‌شده و قانونی است و انتظار نداشته باشید که با دانلود آن‌ها بازی را اجرا کنید.

دانلود بازی

اما در مورد بازی‌های کرک شده، یکی از نسخه‌های رایج، Fitgirl است که با فناوری فشرده‌سازی خاصی آماده‌شده است و نصب آن زمان زیادی خواهد برد و همچنین از تمام ظرفیت هارددیسک و رم شما نیز استفاده می‌کند و برای همین هنگام نصب به‌هیچ‌وجه کار دیگری با رایانه خود انجام ندهید. پیشنهاد ما همیشه نسخه Codex یا Reloaded یا سایر نسخه های کرک کننده است که هنگام نصب آن‌چنان فشاری به رایانه شما وارد نخواهد کرد.

در ادامه روی تمامی لینک‌ها کلیک کنید و هنگام باز شدن پنجره IDE گزینه Download Later را انتخاب کنید تا به لیست دانلود شما اضافه شود. در ادامه به برنامه مدیریت دانلود خود بروید و یک Queue ایجاد کنید. برای این کار کافی است همه فایل‌هایی را که می‌خواهید را انتخاب کنید و بعداً کلیک راست کرده و گزینه Move to a Queue را انتخاب کنید و یک دسته‌بندی جدید بسازید. در این بخش می توانید تعیین کنید که چه فایل‌هایی وجود داشته باشند و همچنین تا چه ساعتی دانلود ادامه یابد که برای طرح‌های همراه بسیار مناسب است. بعدازآن کافی است دکمه Start را فشار دهید و دانلود انجام خواهد شد. این ویژگی Internet Download Manager قابلیت این را دارد که مخصوصاً دربسته‌های شبانه، لینک‌های دانلود خود را در یک لیست مشخص کنید و پس از استارت بروید بخوابید تا صبح که از خواب بلند شدید تمامی فایل‌ها دانلود شده باشند، البته این نکته را هم باید یادآوری کنیم که حتماً حداقل هنگام دانلود 1-2 فایل نظاره‌گر این برنامه باشید تا به مشکلاتی نظیر دانلود نشدن و استاپ خوردن و کرش کردن آن مواجه نشوید. امیدواریم این آموزش کاربردی برای شما مفید واقع شده باشد و منتظر تجربه‌ها و ایده‌های شما برای کامل کردن این مقاله هستیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    ببخشید میشه با این اینترنت های نامحدود ،فیلم هم دانلود کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    adel

    مهمان

    dadash, internet download manager, free nemizari baramon?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرین مقتدر

    مهمان

    سلام.من ایکس باکس وان اس تازه کرفتم .گیم پس التیمیت هم داره چهار ماه.ولی حجم بازیها خیلی زیاده.چه اینترنتی پیشنهاد میشه که هم هزینش کم باشه هم سریع دانلود کنه .فقط مخابرات و پارس آنلاین میشه روی خط من و یا سیمکارت.بنظرتون چه اینترنتی خوبه واسه دانلود

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه