Hitman-3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Hitman 3 اعلام شد

یحیی رحیمی 7 شهریور 1399 بدون دیدگاه
932 بازدید

استودیو IO Interactive امروز از تاریخ انتشار بازی Hitman 3 پرده برداشته است. قبلا می دانستیم که بازی در اوایل سال 2021 منتشر می شود اما تاریخ دقیق آن را نمی دانستیم. این بازی روز 20 ژانویه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. از همین امروز پیش فروش بازی شروع شده است و افرادی که این نسخه را خریداری کنند، بسته آیتم های Trinity Pack را دریافت خواهند کرد که سه آیتم را به بازیکن می دهد: لباس، سلاح و کیف. هر کدام از این آیتم ها از یک نسخه برداشته شده اند.

بازی Hitman 3 در دو نسخه منتشر خواهد شد. اولی استاندارد است که بازی را بدون هیچ آیتم اضافه در اختیار خریداران قرار می دهد. دومی نسخه دلوکس است که یک بسته مخصوص شامل: موسیقی متن بازی، یک کتاب دیجیتالی به نام «دنیای هیتمن» و آیتم های داخل بازی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

استودیو از انتشار نسخه ارتقا یافته بازی هیتمن 3 روی کنسول های نسل جدید به صورت مجانی خبر داده است. کافی است یک بار بازی را روی PS4 خریداری کرده باشید و آنگاه بدون پرداخت هزینه اضافه، قادر به دریافت نسخه ارتقا یافته خواهید بود. البته این شرایط خود را دارد و تنها کاربران PS5 قادر به استفاده از این نسخه خواهند بود و کاربران Xbox Series X باید از قابلیت Smart Delivery استفاده کنند تا زمانی که نسخه ارتقایافته در اختیار آن‌ها هم قرار گیرد. پس ابتدا تنها کاربران پلی استیشن می توانند به بازی دست پیدا کنند.

هفته گذشته دومین مکان بازی هیتمن 3 معرفی شد. قرار است اولین بار به دبی سفر کنیم و سپس به عمارت قدیمی در انگلستان. خط روایت مرحله دوم با آنچه تا به حال دیده ایم متفاوت خواهد بود و مامور 47 به عنوان یک کارآگاه وارد عمارت می شود تا معمای قتل را حل کند اما هدف اصلی اش کشتن اهداف مورد نظرش است. روز 20 ژانویه 2021 برابر با 1 بهمن 1399 منتظر دریافت بازی Hitman 3 باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.