بازی Hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 در آینده تبدیل به یک اثر لایو سرویس کامل نخواهد شد

مهدی ملکی 21 دی 1399 بدون دیدگاه
429 بازدید

مجموعه جدید Hitman طی حدود 5 سال گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را طی کرده است و طی روزهای آتی با عرضه Hitman 3 به پایان راه خود می‌رسد. این مجموعه جدید خیلی زود زیر دستان توسعه دهندگان زبده استودیو IO Interactive تبدیل به یک اثر تک‌نفره تقریباً لایو سرویس شد؛ با این حال به نظر می‌رسد که این سبک هسته اصلی نسخه سوم را تشکیل نخواهد داد.

مدیر ارتباطات این شرکت یعنی تراویس باربور در مصاحبه با وب‌سایت VG247 در مورد ماهیت لایو سرویس بازی در آینده مورد پرسش قرار گرفته است. او در بین صحبت‌های خود به این سوال و بحث‌های پیرامونش اشاره کرده است:

می‌تواند این‌گونه بشود ولی نه کاملاً؛ من نمی‌خواهم بگویم که ما قرار است که حساب زیادی روی آن باز کنیم. فکر می‌کنم این برای مدلی که ما برای بازی Hitman می‌خواهیم جوابگو باشد. این به خود بازی مربوط است؛ در حقیقت لایو سرویس برای نسخه اول Hitman پاسخگو بود. بنابراین روش یاد شده برای بهبود بازی ما در آینده مناسب است البته این به آن معنا نیست که در آینده شاهد استفاده این روش به عنوان هسته اصلی بازی باشیم.

بر همین اساس طبق صحبت‌های سخنگوی رسمی استودیو IO Interactive، این روش مناسب است ولی شاید به طور کامل مورد استفاده قرار نگیرد. بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه سال 2021 میلادی یا به عبارتی 1 بهمن سال جاری برای کنسول‌های ایکس باکس وان و سری X/S، پلی استیشن 4 و 5، پلتفرم PC و البته گوگل استادیا عرضه خواهد شد. تایید شده است که این اثر از طریق سرویس‌های ابری و استریم روی کنسول دستی نینتندو سوییچ نیز اجرا خواهد شد. تایید شده است که این نسخه افزون بر ارائه حالت سندباکس بازی‌های اولیه مجموعه، از سیستم جدیدی برای ایجاد میانبرهای مختلف بهره خواهد برد. دوربین جدید این اثر نیز قابل توجه است ولی تنها می‌توان تا زمان انتشار بازی منتظر باقی ماند تا عملکرد واقعی آن‌ها را دید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.