world-of-warcraft-shadowlands
یحیی رحیمی

بازی World of Warcraft: Shadowlands روز 6 آبان منتشر می شود

یحیی رحیمی 7 شهریور 1399 بدون دیدگاه
713 بازدید

بازی World of Warcraft: Shadowlands مدتی پیش معرفی شد و بالاخره تاریخ انتشار بازی توسط بلیزارد رونمایی شد. این بسته الحاقی جدید اواخر ماه اکتبر میلادی، ما را به سرزمین مردگان خواهد برد. محتوای بسیار زیادی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که از جمله آن‌ها می توان به نژادهای جدید اشاره کرد که تعادل بازی را کاملا تغییر خواهند داد و لازم است از صفر با نحوه مبارزه و کنترل آن‌ها آشنا شد.

بازی دنیای وارکرفت حدود دو دهه عمر دارد و در طول زمان DLC ها و آپدیت های بسیار زیادی برای آن منتشر شده است و این آپدیت ها به بازیکنان جدید اجازه می دهد تا در کنار قدیمی ها به بازی بپردازند و فرمول بازی هنوز هم پرطرفدار و محبوب است. اگر از افرادی هستید که سالهای پیش به انجام بازی می پرداختید، حالا وقت خوبی است که دوباره سری به آن بزنید زیرا که محتوای بسیار زیادی در World of Warcraft: Shadowlands گنجانده شده است.

World of warcraft

از جمله تغییرات جدید می توان به عهدنامه ها اشاره کرد. این بخش نقش بزرگی در بازی اصلی دارد و همین بخش است که به شخصیت های موجود معنی می بخشد و آن‌ها را تعریف می کند.زمانی که یکی از عهدنامه ها را انتخاب کنید، توانایی ها و آیتم های تزئینی مشخص برای شما باز خواهد شد و جوایزی که دریافت می کنید هم متفاوت خواهد بود. این باعث شده است که المانی به نام Soulbind اضافه شود. در صورتی که شخصیت دیگری عهدنامه مشابه شما را انتخاب کرده باشد، می تواند به شما بپیوندد و این قدرت زیادی به هر دو خواهد داد. این سیستم قطعا ساخت شخصیت های جدید را جذاب خواهد کرد.

بازی World of Warcraft: Shadowlands روز 27 اکتبر برابر با 6 آبان ماه روی پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.