یحیی رحیمی

World of Warcraft: Battle for Azeroth منتشر شد: فردی در 5 ساعت به آخرین سطح رسید!

یحیی رحیمی 26 مرداد 1397 بدون دیدگاه
970 بازدید

دیروز بازی World of Warcraft Battle for Azeroth به‌طور جهانی منتشر شد و بالاخره شاهد آخرین نقشه‌ها و ویژگی‌های جدید بودیم. در این نسخه سطح ماکسیمم به 120 رسیده است و بازی دشوارتر شده است.

بازی به‌طور کامل در مورد جدال بین Alliance و Horde هست. دو دشمن قدیمی بازهم در نسخه جدید بازی در برابر هم قرارگرفته‌اند. جلوه‌های سینمایی بازی به‌طور عجیبی بهبودیافته است و همچنین تجربه‌ای مانند جهان باز را به شما ارائه می‌کند. همان‌طور که گفتیم، در این نسخه سطح بازیکن 10 عدد اضافه‌شده است و حالا می‌توانید تا سطح 120 خود را بالا بکشید.

تمامی چالش‌ها و جوایز، سطح شما را بالا خواهد برد و Blizzard نیز برای مدت محدودی جایزه مراحل را برای پیشرفت سریع بالابرده است. بالا بردن سطح یک شخصیت بسیار مشکل است اما فردی تنها در مدت کوتاهی این کار را انجام داده است. بازی تقریباً در شب منتشر شد و زیاد فرصتی برای تجربه آن در اختیار بازیکنان قرار نداد؛ اما فردی به نام Gingi که یکی از اعضای تیم World of Warcraft است موفق به کار عجیبی شده است.

او به کمک دو هم‌تیمی خود با طی زمان 4 ساعت و 17 دقیقه، به رکورد 120 رسیده است. گفته می‌شود که این بازیکنان در نسخه Beta همه‌چیز را یاد گرفته بودند و به‌سرعت چالش و مأموریت‌های بازی را به پایان رساندند. در سال 2016 نیز یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش در 5 ساعت موفق به انجام این کارشده بود. رسیدن به این مرحله به معنای باز شدن همه محتواهای بازی است.

دو مود جدید در بازی به کار گرفته‌شده‌اند. Island Expeditions یک سناریوی سه نفره است که در مقابل سه نفر از دشمن قرار می‌گیرید و هوش مصنوعی فوق‌العاده قدرتمندی برای این بخش در نظر گرفته‌شده است. مود دیگری Warfront نام دارد که بسیار بزرگ‌تر است. 20 نفر در بازی قرار دارند و منبع الهام این مود، بازی‌های کلاسیک Warcraft است.

در این مود، بازیکنان در Warfront قرار داده می‌شوند تا به جمع‌آوری منابع بپردازند و سربازان دشمن را بکشند. همچنین می‌توانید ساختمان بسازید و حمله‌ای برق‌آسا به پایگاه دشمن داشته باشید. این نبردها بین 20 تا 40 دقیقه طول خواهند کشید و البته برعکس مود قبلی، PvP را در اختیار بازیکن قرار نمی‌دهد.

World of Warcraft Battle for Azeroth در حال حاضر به‌طور رسمی عرضه‌شده است و می‌توانید این بازی جذاب را تجربه کنید. همچنین به‌زودی نیز قادر به دریافت World of Warcraft Battle for Azeroth در وب‌سایت پارسی گیم خواهید بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.