Diablo-2
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی Diablo 2: Resurrected اعلام شد

یحیی رحیمی 1 مهر 1400 بدون دیدگاه
586 بازدید

بازی Diablo 2: Resurrected ریمستری مهم برای اثری است که 21 سال پیش منتشر شد و بلیزارد به دنبال آن است که دیابلو را با المان‌های نوین ژانر نقش‌آفرینی زنده کرد. به تازگی مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Diablo 2: Resurrected اعلام شده و اگرچه مدل‌سازی سه‌بعدی برای شخصیت‌ها انجام شده و همچنین پشتیبانی از رزولوشن 4K و مانیتورهای جدید اضافه شده، نیاز به سیستمی چندان قدرتمند برای اجرای بازی نخواهید داشت و تقریباً هر کامپیوتر امروزی می‌تواند ریمستر دیابلو 2 را اجرا کند.

بسیاری از پردازنده‌ها و کارت گرافیک‌های عرضه شده در طی دهه گذشته، امکان اجرای بازی Diablo 2: Resurrected را خواهند داشت و اجرای بازی با رزولوشن 720p، نیازی به سخت‌افزار مدرن ندارد. درصورتی‌که بخواهید بازی را با وضوح فول HD تجربه کنید و فریم ریت بهتری داشته باشید، بهتر است سیستمی با معماری جدید داشته باشید.

چنین سیستم سخت‌افزاری برای ریمستر دیابلو 2 تعجب‌آور نیست، زیرا که بلیزارد ترجیح داده تا از همان موتور قدیمی استفاده کند و از بازسازی دوری کند. بازسازی چنین اثری، پروژه‌ای هزینه‌بر خواهد بود که با توجه به ساخت بازی دیابلو 4، انجام آن منطقی نخواهد بود. از ویژگی‌های این ریمستر، باید به آنلاین شدن فرایند ذخیره بازی اشاره کرد و اگر فایل‌های ذخیره قدیمی را نگه‌داشته‌اید، می‌توانید آن را به بازی منتقل کنید و ماجراجویی خود را ادامه دهید.

بازی Diablo 2: Resurrected از مدل‌سازی سه‌بعدی بهره برده و آن فضای دوبعدی کنار گذاشته‌شده، اما بلیزارد گزینه‌ای برای بازگردانی گرافیک کلاسیک بازی تعبیه کرده است. می‌توانید تفاوت میان ریمستر و نسخه اصلی را به صورت آنی مشاهده کنید. به طور کل برای اجرای بازی با پایین‌ترین مشخصات گرافیکی، نیازمند پردازنده اینتل i3-3250 به همراه کارت گرافیک Nvidia GTX 660 هستید و همچنین باید از ویندوز 10 استفاده کنید.

به منظور تجربه ریمستر دیابلو 2 با وضوح فول HD، نیازمند پردازنده اینتل i5-9600K به همراه 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia GTX 1060 خواهید بود. این بازی از مانیتورهای 4K‌ فوق پهن نیز پشتیبانی می‌کند و برای اجرای بازی در آن حالت، نیازمند سیستم قدرتمندتری خواهید بود که جزئیات آن اعلام نشده است.

سیستم مورد نیاز Diablo 2: Resurrected

سیستم مورد نیاز Diablo 2: Resurrected

شرکت بلیزارد در طی دو سال اخیر با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرده و توسعه‌دهندگان سابق و با تجربه به دلیل اتهامات وارده، از کار برکنار شده‌اند. بسیاری از بازی‌های تحت توسعه مانند اورواچ 2 نیز با تأخیر مواجه شده‌اند و عناوین چند وقت اخیر نیز دارای مشکلات جدی بوده‌اند. باید دید آیا ریمستر بازی Diablo 2 از لحاظ فنی چطور خواهد بود. در ادامه نگاهی به جزئیات کامل سیستم مورد نیاز بازی Diablo 2: Resurrected بیندازید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  1. سیستم عامل: ویندوز 10
  2. پردازنده: Intel® Core i3-3250 یا AMD FX-4350
  3. کارت گرافیک:‌ Nvidia GTX 660 یا AMD Radeon HD 7850
  4. رم: 8 گیگابایت
  5. حافظه خالی: 30 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  1. سیستم عامل: ویندوز 10
  2. پردازنده: Intel® Core i5-9600k یا AMD Ryzen 5 2600
  3. کارت گرافیک:‌ Nvidia GTX 1060 یا AMD Radeon RX 5500 XT
  4. رم: 16 گیگابایت
  5. حافظه خالی: 30 گیگابایت

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای اجرای بازی Diablo 2: Resurrected چه سیستمی لازم دارم؟

برای اجرای بازی با پایین‌ترین مشخصات گرافیکی، نیازمند پردازنده اینتل i3-3250 به همراه کارت گرافیک Nvidia GTX 660 هستید و همچنین باید از ویندوز 10 استفاده کنید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.