Halo Infinite
یحیی رحیمی

مایکروسافت ممکن است بیخیال نسخه Xbox One بازی Halo Infinite شود

یحیی رحیمی 3 شهریور 1399 بدون دیدگاه
287 بازدید

به تاخیر انداختن تاریخ انتشار بازی Halo Infinite یک تصمیم اساسی برای مایکروسافت بود و کسی انتظار آن را نداشت. این بازی یکی از عنوان های موردانتظار کنسول Xbox Series X بود و به دلیل مشکلات گرافیکی و عدم کفایت آن با استانداردهای مایکروسافت به تاخیر افتاده است. بسیاری از طرفداران بازی نسبت به تاخیر انجام شده واکنش نشان دادند و این کار تصمیم منطقی از نظر آن‌ها بود.

امروز اطلاعات تازه ای از رابطه مایکروسافت و 343 Industries برملا شده است که نشان از تغییر اساسی در رویکرد ردموندی ها دارد. به نظر می رسد بازی Halo Infinite قربانی تصمیم بزرگی خواهد شد. یکی از افراد نزدیک به استودیو در ResetEra گفته است که مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در مورد نحوه انتشار نسخه جدید هیلو است. از آنجایی که اطلاعات منتشر شده از سمت یک مقام رسمی در اختیار خبرنگاران قرار نگرفته است، آن را با دید شک و تردید ببینید.

بزرگ ترین تغییر آن است که این شوتر اول شخص دیگر فراپلتفرم نخواهد بود و نسخه Xbox One بازی کنار گذاشته می شود. این فرد ادعا کرده است نسخه ایکس باکس وان بازی با مشکلات زیادی مواجه است و نمی تواند رزولوشن 1080p را ارایه دهد و بدتر از آن این است که بارگذاری اطلاعات بازی هم به کندی صورت می گیرد. دمو اخیر نشان داده شده از بازی روی PC اجرا شده است و اکس باکس وان توانایی ارایه یک گیم پلی ثابت را نداشته است.

ایده استودیو برای حل مشکل آن است که موتور بازی را تغییر دهید و نحوه بارگذاری بافت ها را دستخوش تغییر کند. انجام این کار منجر به افزایش استفاده از قدرت پردازنده می شود و کنسول Xbox One قادر به اجرای بازی نخواهد بود. برای همین است که استودیو تصمیم به قربانی کردن بازی گرفته است. این گزارش در حد یک شایعه است و نباید آن را کاملا جدی گرفت. منتظر خبرهای رسمی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.