Project-xCloud
یحیی رحیمی

پروژه xCloud در سال آینده پشتیبانی از ویندوز 10 را اضافه خواهد کرد

یحیی رحیمی 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
437 بازدید

مایکروسافت در کنفرانس اخیر X019 خود که در لندن برگزار شد، اطلاعات بسیار تازه ای از بازی های جدید و برنامه های آینده خود به اشتراک گذاشت. یکی از همین موضوعات نیز پروژه xCloud بود که مدتی است به اولویت های تیم Xbox تبدیل شده است. این پروژه در واقع یک سرویس استریم بازی است که روی گوشی های هوشمند و انواع و اقسام سخت افزار کار می کند.

مایکروسافت در طول کنفرانس خود از ویژگی های جدید سرویس xCloud صحبت کرد. برای شروع باید بگوییم که سال آینده میلادی پشتیبانی از ویندوز 10 به این سرویس اضافه خواهد شد که این فوق العاده پیشرفت بزرگی است و فکر کنید که بتوان روی ویندوز 10 نیز از این سرویس استریم بازی لذت برد. مایکروسافت در ادامه گفته است که می خواهد این سرویس را روی هر دستگاهی که می شود رویش بازی کرد عرضه کند و در آینده ای نزدیک خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد.

از جمله ویژگی های جدید این سرویس می توان به اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر بلوتوث اشاره کرد و با این حساب می توانید با استفاده از دسته کنترلر Xbox یا حتی DualShock 4 به انجام این بازی جذاب بپردازید. همچنین قرار است که در سال 2020 میلادی نیز سرویس xCloud به کشورهای کانادا، اروپای غربی، ژاپن و هند برسد و افراد بیشتری قابلیت امتحان این سرویس جذاب را داشته باشند.

در آخر نیز پشتیبانی از Xbox Game Pass برای این سرویس استریم تایید شده است و می توان با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه از بازی های جدید و جذاب لذت برد. به طور کل مایکروسافت فکر همه جنبه های این سرویس را کرده است و هدف نیز جذب حداکثری کاربران است. از سوی دیگر گوگل با سرویس Stadia به بازار آماده است و به نظر آینده بازی بر مبنای پردازش ابری نزدیک تر از همیشه به ماست. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.