halo-infinite
مهدی ملکی

بازی Halo Infinite در The Game Awards 2020 حضور نخواهد داشت

مهدی ملکی 27 آبان 1399 بدون دیدگاه
223 بازدید

بازی Halo Infinite یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2020 میلادی محسوب می‌شد تا اینکه نمایش بازی در مراسم معرفی Xbox Series X، طرفداران را در مورد مسیری که طی می‌کند و جلوه‌های بصری نگران کرد و در نهایت مایکروسافت را مجبور کرد تا عرضه بازی را تا سال 2021 میلادی به تعویق بیندازد. با این حال طرفدارانی که امید داشتند بازی به مراسم The Game Awards برسد باید همچنان منتظر باشند و طبق گفته یکی از کارکنان استودیو Industries 343 این اتفاق رخ نمی‌دهد.

Brian Jarrard از این استودیو روی وب‌سایت Reddit توضیحات بیشتری ارائه کرده است:

Brian Jarrardدر حال حاضر ما درگیر تعداد عظیمی از مفاهیم و انشعاب‌هایی هستیم که باید تا زمان انتشار به آن‌ها رسیدگی کنیم و تیم توسعه‌دهنده به سختی در حال کار روی تک‌تک جنبه‌های بازی است. ما هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به مراسم‌های اهدای جوایز بازی‌ نداریم؛ اما امیدواریم که در هفته‌های آینده جزئیات جدیدی از به‌روزرسانی‌های اعمال شده روی بازی را ارائه و به گونه‌ای پس از تعطیلات دوباره به یاری همدیگر می‌توانیم این ماجراجویی را ادامه دهیم. تهیه یک دمو یا نسخه‌ای که بتواند در مراسم‌های جوایز بازی خوب عمل کند، مسئله‌ای است که با توجه به تعطیلات پیشرو می‌تواند باعث ایجاد مقدار زیادی اضافه کاری شود

همین اواخر  Chris Lee پروژه Halo Infinite را ترک کرد و بسیاری از هواداران را در شوک فرو برد. او دومین کارگردانی بود که در دو سال اخیر از این بازی جدا می‌شود. با این حال فیل اسپنسر رئیس برند Xbox در یک مصاحبه اشاره کرد که در مورد افراد جدا شده نگران نیست. پیش از این هم یکی دیگر از مدیران انجمن‌ Halo در پاسخ به ادعای یکی از بازی بازان در مورد اتهام مخفی‌کاری مایکروسافت با او مخالفت کرد و این سخنان را تکذیب نمود.

این بازی به عقیده بسیاری می‌تواند شروع موج جدیدی از انحصاری‌های بسیار با کیفیتی باشد که مایکروسافت برای موفقیت کنسول‌های نسل نهمی خود روی آن‌ها تمرکز بالایی را معطوف کرده است. تأخیر یک بازی محبوب که از عناوین زمان انتشار Xbox Series X و Xbox Series S به شمار می‌رود، به خوبی نمایانگر این است که مایکروسافت به دنبال دریافت نمره‌های صرفاً خوب نیست و قصد تاریخ‌سازی دارد. بازی Halo Infinite در تاریخ نامعلومی از سال 2021 میلادی برای پلتفرم‌های مایکروسافت راهی بازار می‌شود.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.