VR بازی Microsoft Flight Simulator
مهدی ملکی

حالت VR بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 4 دی 1399 بدون دیدگاه
654 بازدید

مایکروسافت با عرضه Microsoft Flight Simulator قدم بزرگی را در اثبات دوباره صنعت بازی‌های ویدیویی برداشت. با این که شرکت مذکور سابقه خوبی در عرضه آثار با کیفیت این رسانه دارد، اما هیچ کس حتی به شبیه‌سازی کامل کره زمین در یک بازی ویدیویی فکر هم نمی‌کرد و مایکروسافت با شجاعت هرچه تمام، آن را کاملاً عملی ساخت. ظاهراً اکنون شما می‌توانید یک پله بالاتر بایستید و دقیقاً احساس خلبانان را درک کنید.

شرکت یاد شده مدتی پیش تایید کرد که به زودی حالت VR این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ باید به اطلاع شما برسانیم که اکنون این حالت با جدیدترین به‌روزرسانی بازی در دسترس قرار گرفته و کاربران خود را به تجربه‌ای لذتبخش نزدیک‌تر کرده است.

اگر شما نیز پیش از این به خرید بازی پرداخته بودید، اکنون می‌توانید به وسیله یک به‌روزرسان کاملاً رایگان از ویژگی VR استفاده کنید؛ همچنین تمام کاربرانی که از این پس به تهیه بازی می‌پردازند، قادر به دریافت به‌روزرسان مذکور هستند. البته Microsoft Flight Simulator علاوه بر عرضه جداگانه، از طریق سرویس ایکس باکس گیم‌پس هم منتشر شده که به وسیله تهیه اشتراک ماهانه قابل عضویت است.

طی پستی که در ضمیمه به‌روزرسانی جدید بازی منتشر شده، کارگردان بازی اشاره کرده که مایکروسافت با «هدف رساندن تجربه VR به هر تعداد کاربر که ممکن خواهد بود» این ویژگی را تحت توسعه قرار داده است؛ علاوه بر این بازی از «اکثر» هدست‌های واقعیت مجازی بازار که با ویندوز سازگار هستند نظیر دستگاه‌های ولو، HTC و Oculus پشتیبانی می‌کند.

بازی Microsoft Flight Simulator مدتی پیش تنها برای پلتفرم PC منتشر و موفق به دریافت نمره‌های بسیار خوبی شد. تایید شده است که این عنوان در تابستان سال 2021 میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S نیز منتشر خواهد شد. با این حال خبری از نسخه‌های نسل هشتم نیست و این اثر یکی از اولین تجربه های کاملاً نسل نهمی به شمار می‌آید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.