hitman3
یحیی رحیمی

با لوکیشن جدید بازی Hitman 3 آشنا شوید: کارآگاه 47

یحیی رحیمی 1 شهریور 1399 بدون دیدگاه
649 بازدید

استودیو IO Interactive در طول هفته گذشته اطلاعات زیادی از بازی Hitman 3 را منتشر کرده است. از سویی با مودهای بخش آنلاین آشنا شدیم و دیروز هم از انتشار انحصاری نسخه PC بازی روی اپیک گیمز استور باخبر شدیم. استودیو از یک لوکیشن جدید از بازی هیتمن 3 رونمایی کرده است و این بار قرار است به دارت موور از کشور انگلستان سفر کنیم.

ماه گذشته اولین مرحله از بازی معرفی شد و قرار است اولین بار به کشوهفر امارات سفر کنیم و در شهر مدرن دبی به دنبال کشتن هدف های انتخاب شده بگردیم. حالا می دانیم در دومین مرحله بازی به انگلستان و منطقه تاریخی دارت مورر خواهیم رفت. استودیو عمارت قدیمی و تاریخی Thornbridge Manor را انتخاب کرده است.

بر اساس آنچه استودیو گفته است، خط داستانی این مرحله با آنچه در نسخه های قبلی دیده ایم کاملا متفاوت خواهد بود. با اهدافی مواجه خواهیم بود که باید روش های تازه ای برای قتل آن‌ها پیدا کنیم. این دفعه در معمای یک قتل هم گیر افتاده ایم که داستان را پیچیده کرده است. در واقع عمارت موردتاثیر قاتلان دیگری قرار گرفته است و مامور 47 تنها قاتل این مرحله نخواهد بود. او به عنوان یک کارآگاه وارد عمارت می شود و به ظاهر به حل معمای قتل می پردازد اما در واقع دنبال قتل آدم های جدیدی است.

Hitman-3-Dartmoor

مشخص نیست مامور 47 به پیدا کردن سرنخ و پیوند دادن آن‌ها هم خواهد پرداخت یا اینکه تنها اهداف را پیدا خواهیم کرد و آن‌ها را به دنیای دیگر می فرستیم. در سوی دیگر کار بسیار سختی برای کشتن اهداف انتخاب شده خواهید داشت زیرا که این افراد همگی داخل عمارت هستند و فضای کوچکی برای قتل در اختیاردارید و مطمئنم که افراد مختلفی داخل این خانه قدیمی را سلاخی خواهیم کرد.

استودیو IO Interactive همیشه به دنبال ایجاد مراحلی معمایی بوده است و این دفعه قرار است آرزوی دیرینه توسعه دهندگان و مخاطبان بازی به سرانجام برسد. بازی Hitman 3 در ژانویه 2021 منتشر خواهد شد.

منبع:DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.