بازی Hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 در زمان عرضه دارای Ray Tracing نخواهد بود

مهدی ملکی 5 آذر 1399 بدون دیدگاه
503 بازدید

مجموعه بازی Hitman به تازگی و در چند روز اخیر سالگرد 20 سالگی خود را جشن می‌گیرد. 20 سال پیش در چنین روز‌هایی بود که استودیو IO Interactive تصمیم گرفت تا مأمور 47 را با انبوهی از مهارت‌های حرفه‌ای به ما معرفی کند و مقطعی جدید را در ژانر مخفی‌کاری رقم بزند. اکنون نسخه سوم از مجموعه سافت‌ریبوت بازی Hitman رو به عرضه است و ما باید منتظر باشیم که از ویژگی‌هایی نظیر Ray Tracing آن لذت ببریم و انعکاس آفتاب را بهتر از روی پیشانی این شخصیت محبوب دریابیم.

استودیو IO Interactive تائید کرده است که آن‌ها روی ویژگی Ray Tracing کار می‌کنند اما در زمان عرضه بازی Hitman 3 این ویژگی در دسترس نخواهد بود و مدتی بعدتر و در سال 2021 به آن افزوده خواهد شد. هنوز مشخص نشده است که ویژگی Ray Tracing تنها در انحصار پلتفرم PC خواهد بود یا خیر اما تائید شده که این استودیو با شرکت Intel همکاری نزدیکی را کلید زده است. این همکاری باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان بازی، آن را بهتر روی PC های بالارده و CPU های دارای هسته‌های متعدد بهینه‌سازی کنند.

مثال‌های واضح از ویژگی‌های مثبت این همکاری می‌تواند در مراحل Dubai و Dartmoor مشخص شود؛ مثلاً جمعیت متراکم‌تر موجود در مرحله Dubai می‌تواند بهتر به نظر برسد و تخریب‌پذیری مکان برای بازیکنانی که پلتفرم آن‌ها بیش از 8 هسته دارد، در مرحله Dartmoor واقعی‌تر خواهد بود.

با این حال، استودیو IO Interactive مشخص نکرده است که کدام بخش‌های بازی تحت ویژگی Ray Tracing توسعه خواهند یافت؛ این مسئله در بازی‌های مختلف، روند متفاوتی را طی می‌کند اما مهم‌ترین بخش‌هایی که این ویژگی روی آن اعمال می‌شود، معمولاً مربوط به بازتاب‌ها و روشنایی کلی محیط‌های بازی است.

اطلاعاتی بیشتری از توسعه‌دهندگان ارائه نشده است ولی آن‌ها قول داده‌اند که در هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری را از نسخه PC بازی منتشر کنند و به زودی مناطق جدیدی از بازی را معرفی خواهند کرد. بازی Himtan 3 در سال 2021 برای تمام پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.