Fortnite-Season-4
یحیی رحیمی

فصل جدید بازی Fortnite با حضور ابرقهرمانی های مارول: ثور در راه است

یحیی رحیمی 1 شهریور 1399 بدون دیدگاه
623 بازدید

بازی Fortnite در طول چند سال اخیر ابرقهرمان های زیادی به خصوص از دنیای مارول را به سمت خود کشانده است. حتی شخصیت هایی مانند هارلی کویین را هم در بازی دیده ایم. هفته گذشته شاهد همکاری اپیک گیمز با DC بودیم که بر اساس آن، کاراکترهایی همچون جوکر، پویزن ایوی و میداس رکس به بازی راه پیدا خواهند کرد. به نظر می رسد این پایان ماجرا نیست.

اکانت توییتر بازی Fortnite با انتشار تصاویری از شخصیت ثور، خبر از حضور این ابرقهرمان محبوب در بازی داد. این اولین بار نیست که شاهد شخصیت های مارول در بازی هستیم و در سال 2018، تانوس به مناسبت پخش فیلم سینمایی Avengers: Infinity War در فورتنایت حضور پیدا کرده است. پس از آن شخصیت های ددپول، کاپیتان آمریکا و آیرون من در بازه زمانی کوتاهی به فورتنایت اضافه شده اند.

با نگاه به تیزر کوتاه منتشر شده توسط اکانت رسمی بازی، می توان فردی را مشاهده کرد که شباهت زیادی به ثور دارد. در آخر لوگو بازی با تاریخ 27 اوت خود را نشان می دهد. تا رسیدن به 27 اوت حدود یک هفته فاصله داریم و احتمالا این همان تاریخ شروع قسمت دوم از فصل چهارم بازی خواهد بود.

avengers fortnite

هر فصل از بازی Fortnite با انتشار بتل پس اختصاصی شروع می شود. این بتل پس همراه یک سری اسکین های مخصوص خواهد بود و برای نمونه فصل گذشته شاهد اضافه شدن Sharks بودیم. با توجه به اطلاعات لو رفته از بازی می توان گفت که تم فصل جدید بازی، مارول خواهد بود و تمامی اسکین ها و شخصیت های مارول را در این فصل جدید مشاهده خواهیم کرد.

اپیک و مارول رابطه بسیار گرمی داشته اند و همین چند هفته پیش شاهد اضافه شدن آیتم های تزئینی هالک و آیرون من بودیم. شروع فصل چهارم فورتنایت دقیقا دو هفته قبل از بازی Marvel’s Avengers خواهد بود و یک ماه کاملا مارولی در راه است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.