راهنمای نصب بازی Fortnite
مرتضی بحرینی

راهنمای نصب بازی فورتنایت

مرتضی بحرینی 17 شهریور 1399 78 دیدگاه
65,396 بازدید

بازی‌های بسیاری در سبک اکشن ماجراجویی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها به‌صورت تک و چندنفره توانایی‌هایتان را به چالش بکشید و از این کار لذت ببرید؛ اما برخی بازی‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص و جذاب باعث می‌شوند تا به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن این روزها که توانسته کاربران بسیاری در سراسر جهان از جمله ایران را به سمت خود بکشاند، بازی Fortnite نام دارد که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده و برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی، اندروید و آی‌اواس در سال 2017 منتشر شده‌ است. حال ممکن است برای عده ای نصب فورتنایت کار سختی باشد، در این مطلب به صورت کامل این مورد را به شما توضیح خواهیم داد.

بازی Fortnite

گیم پلی بازی به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است و بازیکنان می‌توانند به‌صورت تیمی در رقابت‌های جذاب حریفانی از سراسر جهان را به چالش کشیده و نام گروه خود را در صدر جدول برترین‌ها قرار دهند. در این مطلب با شما همراه شده‌ایم تا راهنمای نصب Fortnite بر روی رایانه شخصی (ویندوز) را به شکلی ساده و روان بازگو کنیم.

نکته مهم: برای دانلود بازی و همچنین ساخت اکانت بازی نیاز به نرم‌افزار گذر از تحریم اینترنتی دارید چرا که در سایت Epic Games آی‌پی ایران مسدود است و شامل تحریم های آمریکا خواهد بود.

دانلود بازی Fortnite

چگونه بازی Fortnite را نصب کنیم ؟

برای دانلود بازی Fortnite برای کامپیوتر دو راه پیش رویتان قرار دارد: در مرحله اول، می‌توانید بازی را بدون دردسر از سایت پارسی گیم دانلود کنید. پس از دریافت تمام پارت‌های بازی و خارج‌سازی آن‌ها از حالت زیپ، به یک پوشه با نام بازی دست پیدا می‌کنید. در غیر این صورت می‌توانید با مراجعه به سایت Epic Game، نرم افزار مخصوص را دریافت کرده و به واسطه آن آخرین نسخه بازی را دانلود کنید. با کلیک بر لینکی که در انتهای مقاله قرار داده‌ایم وارد سایت سازنده خواهید شد. در صفحه جدید آیکون سیستم‌عامل‌های مختلف قرار داده شده است که شما باید برای رایانه شخصی (ویندوز) نسخه اول که با نام Windows مشخص‌شده است را دریافت کنید.

ایجاد حساب کاربری در Epic Games

ایجاد حساب کاربری در Epic Games

پس از دریافت نرم‌افزار، در همان صفحه بالا سمت راست شاهد گزینه‌ای به نام ثبت‌نام یا Sign up هستید با کلیک بر روی این گزینه از شما سؤال می‌شود که آیا در حال انجام بازی Fortnite هستید؟ که شما باید گزینه No را انتخاب کنید. پس‌ازاین، صفحه مشکی جدیدی پیش رویتان ظاهر می‌شود که از شما سؤال می‌کند با کدام اکانت می‌خواهید در سایت ثبت‌نام کنید. اولین گزینه Sign Up With Email را انتخاب تا به مرحله بعد منتقل شوید. در صفحه ثبت‌نام اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نام نمایشی، آدرس ایمیل و پسورد از کاربران خواسته می‌شود. البته تمام این موارد را می‌توانید از طریق نرم‌افزار Epic Games Launcher انجام دهید که ساده‌ترین راه برای شما خواهد بود. پس از تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، ایمیل تأییدی برای شما ارسال خواهد شد که باید بر لینک ارسال شده کلیک کنید تا اکانت شما تائید شود.

ایجاد حساب کاربری در Epic Games

نصب و اجرای Epic Games Launcher

پس‌ازآنکه نرم‌افزار Epic Games Launcher را از سایت سازنده دریافت نمودید و همچنین اکانت خود را ساخته و تائید کردید، نوبت به نصب و ورود به نرم‌افزار دانلود شده می‌رسد. پس‌ازآن که بر روی آیکون ویندوز در سایت کلیک کردید، فایلی با نام EpicInstaller برای شما دانلود خواهد شد. با کلیک روی فایل نصبی و مشخص کردن مسیر نصب، کار به پایان می‌رسد. درنهایت روی دسکتاپ شاهد فایلی با نام Epic Games Launcher خواهید بود که با دابل کلیک و باز کردن آن شاهد صفحه‌ی زیر خواهید بود. در اینجا نرم‌افزار از شما اطلاعات اکانتی که در مرحله قبل ساختید را طلب می‌کند. با زدن ایمیل و پسورد اکانت ساخته‌شده می‌توانید وارد برنامه شوید.

اجرای Epic Games Launcher

نصب و دانلود بازی Fortnite

پس از اتمام نصب، آیکونی با نام Epic Games Launcher روی دسکتاپ شما ایجاد می‌شود، با دابل کلیک روی آن برنامه اجرا خواهد شد و صفحه ورود به شما نمایش داده می‌شود. با اکانتی که از قبل ساخته‌اید وارد برنامه شده و منتظر بمانید تا صفحه اصلی مارکت به شما نمایش داده شود. اگر در صفحه اصلی فروشگاه بازی Fortnite را مشاهده نکردید، آن را جستجو کنید. پس از پیدا کردن بازی و ورود به صفحه آن، پایین سمت چپ، دکمه‌ای زردرنگ با نوشته GET را مشاهده می‌کنید. با دابل کلیک روی آن عملیاتی صورت می‌گیرد و در گوشه سمت چپ اطلاعیه‌ای نمایش داده می‌شود که اعلام می‌کند بازی شما برای نصب آماده است.

راهنمای نصب بازی Fortnite

حال دکمه زردرنگ به کلمه OWNED تغییر نام داده است و با کلیک روی آن به صفحه نصب فورتنایت خواهید رفت. در صفحه جدید پوستر بازی را خواهید دید که زیر آن کلمه Install درج‌شده است. روی آن کلیک کنید و پس از تائید و مشخص کردن مکان نصب بازی Fortnite روی Install کلیک کنید تا بازی نصب شود. قابل‌توجه است که درایو موردنظر برای نصب بازی باید بیش از 42 گیگابایت فضای خالی داشته باشد توجه کنید که برای سهولت بهتر در نصب فورتنایت و اجرای بازی پیشنهاد می‌کنیم این بازی را روی درایو SSD نصب کنید. پس از مشخص شدن مکان نصب، برنامه شروع به دانلود بازی می‌کند و میزان پیشرفت را می‌توانید در بخش Downloads مشاهده کنید.

راهنمای نصب بازی Fortnite

آموزش نصب بازی فورتنایت در صورت دانلود فایل بک آپ پارسی گیم

اگر بازی را از سایت پارسی گیم دانلود کرده‌اید، اکنون می‌توانید با استفاده از روش زیر آن را نصب کنید. در این روش سرعت دانلود شما بالاتر خواهد بود و همچنین ترافیک مصرفی شما به دلیل سرورهای داخلی سایت پارسی گیم، بین‌المللی محاسبه نخواهد شد.

پس از دانلود تمامی پارت‌های بازی با استفاده از نرم‌افزار Winrar آن‌ها از حالت فشرده خارج کنید. حال به نرم‌افزار Epic Games Launcher مراجعه کنید و همانند مراحلی که بالاتر گفته شد محل نصب بازی را مشخص کنید و اجازه دهید تا مقداری از بازی دانلود شود و پس از مدتی آن را متوقف کنید. سپس پوشه‌ی استخراج‌شده Fortnite را به محل نصب بازی که در مرحله قبل مشخص کردید منتقل کنید و اجازه دهید دانلود بازی شروع شود. نصب و شناسایی فایل بک اپ بازی مدتی طول خواهد کشید پس صبور باشید.

حجم این بازی به دلیل ماهیت تماماً آنلاین و آپدیت‌های پی‌درپی مدام در حال تغییر و افزایش است، لذا ممکن است فایلی که امروز دانلود کردید، بعد از نصب نیاز به آپدیت داشته باشد که امری طبیعی در این بازی خواهد بود.

اجرای بازی و دیدن تنظیمات قبل از آغاز نبرد

پس‌ازآنکه دانلود بازی به اتمام رسید و نصب آن تمام شد، می‌توانید Fortnite را اجرا کنید. در اولین اجرای بازی بهتر است تا قبل از آغاز یک Battle Royale سری به تنظیمات بازی بزنید. اگر نیاز است تغییراتی را در کیفیت و اندازه تصویر بدهید یا کاربرد دکمه‌های کیبورد را یاد بگیرید. درنهایت پس از بررسی تنظیمات می‌توانید در یکی از حالت‌های موجود به مبارزه و نبرد با دیگر بازیکنان و یا دوستانتان مشغول شوید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 40 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 32 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بکاپ بازی فورتنایت را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم به صورت مداوم و با انتشار آپدیت جدید، بکاپ بازی فورتنایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توانید به صورت نیم بها از بازی‌ها استفاده کنید.

۱
بکاپ Fortnite را از پارسی گیم دانلود کرده‌ام، چطور آن را نصب کنم؟

پس از دانلود تمامی پارت‌های بازی با استفاده از نرم‌افزار Winrar آن‌ها از حالت فشرده خارج کنید. حال به نرم‌افزار Epic Games Launcher مراجعه کنید و همانند مراحلی که بالاتر گفته شد محل نصب بازی را مشخص کنید و اجازه دهید تا مقداری از بازی دانلود شود و پس از مدتی آن را متوقف کنید. سپس پوشه‌ی استخراج‌شده Fortnite را به محل نصب بازی که در مرحله قبل مشخص کردید منتقل کنید و اجازه دهید دانلود بازی شروع شود. نصب و شناسایی فایل بک اپ بازی مدتی طول خواهد کشید پس صبور باشید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 78 دیدگاه
  • Avatar

    کمک

    مهمان

    اقا سلام من میخوام فورتنایت رو دانلود کنم نت شبانه گرفتم برای مثال امشب ۴ گیگ رو دانلود میکنم استوپ میکنم و از لانچر میام بیرون و بعد فردا شب میام که دانلود کنم میبینم دانلود هام پریده و از اول باید دانلود کنم چرا لطفا لطفا لطفا جواب بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرتین در پاسخ به کمک

      مهمان

      خشگلم سعی کن برنامه IDM رو دانلود کنی

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام اصلا حتی تو وریفای هم نمیره هر کاری کردم نشد چکار باید بکنم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    من پوشه آپدیت رو کپی میکنم تو پوشه ای که خود اپیک گیمز درست کرده ولی وقتی رزیوم رو میزنم وریفایینگ میکنه و 46 گیگ رو پاک میکنه دانلود رو ادامه میده !!
    چرا اینطوری میشه !!

    پاسخ دهید
    • امین

      امین در پاسخ به علی

      مهمان

      دقیقا مشکل منم همینه انگار باید از خوده لانچر از این به بعد دانلود کنیم

    • Avatar

      nader r در پاسخ به علی

      مهمان

      YE Bar zarbedaresho bezan ( instalo cancel kon ) dobare Start kon game O shoro mikone verfy

    • Avatar

      محسن در پاسخ به علی

      مهمان

      مشکل منم همینه کسی راه حلی نداره؟

    • Avatar

      zboy در پاسخ به علی

      مهمان

      یکی کمک کنه از صبحه درگیرم منم همین مشکل رئ دارم

  • Avatar

    saeed

    مهمان

    سلام خدمت شما
    ای کاش اموزش با ویدیو نشان میدادید خیلی بهتر و گیرا تر بود ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    سلام یک سوال
    میشود اکانت ps4را بر روی pc زد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ماهان در پاسخ به morteza

      مهمان

      سلام
      بله

  • Avatar

    امیرحسین فلاح زاده

    مهمان

    اپدیتی که امروز داد رو میشه با همون حجم از سایتتون دانلود کرد یا باید 40 گیگ رو دان کنیم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین فلاح زاده

      پشتیبانی

      میتونید از اپیک لانچر آپدیت کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 78 دیدگاه