Fortnite travis scott
یحیی رحیمی

کنسرت تراویس اسکات در بازی Fortnite بیش از 27.8 میلیون بیننده داشته است

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,105 بازدید

Fortnite بدون شک سلطان بازی های بتل رویال است و عجیب است که هیچ گاه محبوبیت این بازی دچار تغییر نمی شود. مدتی پیش بود که DJ Marshmello کنسرت خود را داخل این بازی برگزار کرد و علاوه بر موسیقی، خود کنسرت نیز در قالب شخصیت های بازی به صورت مجازی برگزار شد. حالا تراویس اسکات نیز همین کار را تکرار کرده است و کنسرت او، این دفعه 27 میلیون بیننده داشته است.

کنسرت تراویس اسکات آنچه ما به عنوان کنسرت می نامیم را نداشت. نه خبری از بلیت های گران قیمت بود و البته استیج خاصی هم وجود نداشت. در واقع کل کنسرت ضبط شده بود. تنها تغییر نسبت به رویدادهای قبلی، حضور خود شخصیت تراویس اسکات بود که این دفعه به طور کاملا دقیق توسط توسعه دهندگان بازی ساخته شده بود و ظاهر بامزه ای داشت. در آخر نیز کنسرت در فضا برگزار شد که نشان از قدرت موتور بازی می داد.

این اولین بار نیست که بازی Fortnite موفق به جذب چنین تعداد طرفدارانی شده است. در اواخر آوریل نیز به دلیل یک کنسرت دیگر، تعداد کاربران آنلاین به 12.3 میلیون نفر رسیده بود. جالب است که چنین کنسرتی در واقعیت 280 هزار نفر را در یک فستیوال روباز جمع آوری کند اما تعداد افراد شرکت کننده در کنسرت بازی 96 برابر این رقم است. البته اینکه نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست هم روی تعداد شرکت کنندگان تاثیر گذاشته است.

Epic Games قدم بزرگی با برگزاری کنسرت تراویس اسکات در بازی فورتنایت برداشت و آرام در حال رسیدن به جایی هستیم که این بازی را یک پلتفرم بنامیم که داخل آن کنسرت و برنامه های مختلف اجرا می شود و در سوی دیگر رقابت های هیجان انگیز. احتمالا در ماه های آینده شاهد رویداد های مجازی بیشتری خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.