یحیی رحیمی

مایکروسافت به دنبال انتشار دو قسمتی Halo Infinite بوده است

یحیی رحیمی 24 مرداد 1399 بدون دیدگاه
265 بازدید

چند روز پیش از تاخیر انتشار بازی Halo Infinite توسط مایکروسافت خبردار شدیم. قرار بود این بازی همراه کنسول Xbox Series X عرضه شود و اولین انحصاری اکس باکس جدید باشد. موج انتقادات نسبت به کیفیت گرافیکی بازی باعث به تاخیر افتادن آن به منظور توسعه بیشتر بازی و حل مشکلات شد.

بازی Halo Infinite نه تنها اولین انحصاری کنسول Xbox Series X بود، بلکه توسعه آن سالهاست در حال انجام است و یکی از بازی هایی است که کسی فکر تاخیر خوردنش را نمی کرد. برنامه های از پیشن تعیین شده به هم خورد و ردموندی ها تصمیم به تغییر تاریخ انتشار به سال 2021 گرفتند. بر اساس صحبت های جدید فیل اسپنسر، این تصمیم اولیه آن‌ها نبوده است.

Phil Spencerبگذارید ابتدا در مورد طرفداران و اینکه چرا چنین خبری نا امید کننده است بگویم. این اتفاق ناخوشایندی برای مردم و البته برای ماست. ما به دنبال این بودیم که بازی Halo Infinite و Xbox Series X با هم منتشر شوند. من از هواداران معذرت می خواهیم زیرا که انتظار آن‌ها را بالا بردیم و نتوانستیم جواب آن را بدهیم اما باور دارم که تصمیم درست را گرفته ایم. این تصمیم در دراز مدت به نفع Xbox، هیلو و مشتریان خواهد بود.

مایکروسافت با بررسی مشکل پیش آمده، گزینه نصف کردن بازی و انتشار آن به صورت دو قسمت جداگانه را مطرح کرده است. چند وقت پیش هم شایعاتی از انتشار نسخه داستانی به صورت جداگانه منتشر شده بود. اسپنسر با تایید این شایعه، گفته است که چنین تصمیمی به نفع هیل نبوده است: « مشکل این بود که انتشار هیلو به این شکل، آن حسی که ما می خواستیم را نداشت.»

بازی Halo Infinite با شروع سال 2021 عرضه خواهد شد و فعلا تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نشده است. نظر شما در مورد تصمیمات اخیر مایکروسافت چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.