HITMAN3
یحیی رحیمی

مودهای آنلاین بازی Hitman 3 معرفی شد

یحیی رحیمی 28 مرداد 1399 بدون دیدگاه
2,414 بازدید

بازی Hitman 3 چند ماه پیش به عنوان یکی از بازی های حاضر در استریم معرفی پلی استیشن 5 رونمایی شد. این بازی قرار است اوایل سال 2021 منتشر شود و توسعه دهنده قول انتشار محتوای خوبی برای بازی داده است. IO Interactive از مودهای بخش مولتی پلیر بازی رونمایی کرده است که تعدادی از نسخه های پیشین برگشته اند اما چند مود جدید هم در لیست دیده می شوند.

تمرکز اصلی روی بخش داستانی بازی Hitman 3 خواهد بود و استودیو تمام سورپرایزهای خود را برای این بخش آماده کرده است. در طول چند سال اخیر هم روند تمرکز روی بخش داستانی را شاهد بوده ایم و همین بخش هم بیشترین مخاطب را داشته است. اما حالت آفلاین تنها راه تجربه بازی هیتمن 3 نیست و بخش آنلاین رضایت بخشی را هم شاهد هستیم.

Elusive Targets اولین مود معرفی شده بازی است. در این حالت یک هدف مشخص به بازیکن داده می شود و هیچ کمکی از سوی HUD یا نقشه وجود ندارد و باید خودتان حدس بزنید که هدف کجا قرار دارد و چطور به او برسید. این حالت در نسخه های قبلی هم وجود داشت اما در نسخه جدید تغییراتی به وجود آماده است که قرار است در تاریخ دیگری رونمایی شوند.

حالت بعدی Escalations نام دارد. با انتخاب هر قرارداد، یک سری قوانین و کارهای خاص در اختیار شما قرار می گیرد. برای نمونه ممکن است قوانینی در زمینه استفاده از لباس های مخفی وجود داشته باشد، یک سری دوربین های امنیتی جدید استفاده شوند یا هر نوع چالش جدیدی که رسیدن به مقصد را سخت خواهد کرد. شما باید از پس همه آن‌ها بربیاید و تمام اهداف معرفی شده را نابود کنید.

در بخش Contracts Mode، انتخاب هدف در اختیار شماست. هدف را مشخص کنید و سپس همراه دوستانتان از سد چالش ها گذر کنید و ماموریت را به پایان برساند. حالت Sniper هیجان خاصی دارد و یک سری مپ ها در اختیار بازیکن قرار داده می شوند که باید با استفاده از تک تیرانداز، دشمن را از دور مسابقه خارج کرد.

متاسفانه حالت Ghost Mode به دلیل بازخوردهای دریافت شده در نسخه های پیشین حذف شده است. کنارگذشتن این مود برای استودیو سخت بوده است اما مشکلات گزارش شده آن‌ها را مجبور به حذف کرده است. بازی هیتمن 3 را در ژانویه امسال دریافت کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.