FIFA
یحیی رحیمی

عدم وجود حالت کراس پلی در بازی FIFA 21: اجازه بازی با پلتفرم های دیگر را ندارید

یحیی رحیمی 28 مرداد 1399 بدون دیدگاه
465 بازدید

اجازه بازی با گیمرهایی از پلتفرم هایی دیگر یک رویای بزرگ بود که در طول چند سال اخیر به وقوع پیوست. ناشران بزرگی به ارایه حالت کراس پلی رو آورده اند و با شروع نسل جدید کنسول ها، انتظار می رود چنین ویژگی بیش از پیش استفاده شود. به نظر می رسد بازی FIFA 21 از حالت کراس پلی پشتیبانی نخواهد کرد و EA برنامه ای برای گنجاندن این ویژگی در بازی جدید خود ندارد.

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از اکانت توییتر رسمی FIFA Direct، بازی FIFA 21 نه از حالت کراس پلی و نه از حالت فرا نسل پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که می دانید بازی در ماه اکتبر میلادی منتشر می شود و نسخه مخصوص کنسول های نسل آینده چند ماه پس از آن و حالا می دانیم که بازیکنان حاضر روی دو نسل، اجازه بازی با یکدیگر را نخواهند داشت و قابلیت کراس پلتفرم فعلا استفاده نخواهد شد.

نه تنها بازیکنان میان دو نسل مختلف، بلکه بازیکنان حاضر روی پلتفرم های مختلف هم چنین قابلیتی در اختیار ندارند. اگر روی PS4 بازی می کنید و می خواهید به دوستتان روی Xbox One وصل شوید، فعلا بیخیال شوید زیرا که این ویژگی در ابتدای عرضه بازی فیفا 21 حاضر نخواهد بود. تنها نکته مثبت آن است ه بازی دارای سیستم پیشرفت ادامه دار خواهد بود و اگر روی PS4 بازی کنید، تمامی اقدامات شما به کنسول PS5 منتقل می شود و در مورد Xbox هم این ویژگی وجود دارد.

جالب است که تابلوی رده بندی بازیکنان با حضور بازیکنانی از هر دو نسل کنسول ها ایجاد خواهد شد و خبری از دو چارت جداگانه نیست. هر کدام از مودها تنها یک جدول خواهند داشت که با حضور بازیکنان هر دو نسل از کنسول ها ایجاد می شود. بازی FIFA 21 روز 9 اکتبر برابر با 18 مهر عرضه خواهد شد. فعلا تاریخ انتشار نسخه کنسول های نسل آینده مشخص نیست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.