دانلود بازی Need for Speed Unbound برای PS5
دانلود بازی Need for Speed Unbound برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Need for Speed Unbound برای PS5

پارسی گیم 15 آذر 1401 3 دیدگاه
8,631 بازدید

دانلود بازی Need for Speed Unbound برای پلی استیشن 5

قطعاً اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای باشید، نام سری محبوب و جذاب Need for Speed برای شما آشنا خواهد بود. این سری محبوب از گذشته یکی از پیشگامان بازی‌های مسابقه‌ای آرکید بوده و تنوع بالایی از انواع ماشین‌های سرعتی را برای کنترل کردن در اختیار بازیکنان قرار می‌داد. علاوه بر گیم پلی جذاب، بعد از چند شماره محتوای داستانی نیز به سری نید فور اسپید اضافه شد و خصوصاً در بازی Most Wanted توانست مسیری جدید از مسابقات خیابانی و غیرقانونی را به آن اضافه کند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این سری می‌توان به تعقیب و گریز پلیسی اشاره کرد که هیجان بسیار بالایی را به گیم پلی اضافه می‌کند. جدیدترین شماره سری با نام بازی Need for Speed Unbound از استودیو Criterion Games توسط ناشر بزرگ EA منتشر شده تا بار دیگر تجربه هیجان و مسابقات اتومبیل‌رانی زیرزمینی را به خورد خود دهید.

متفاوت‌ترین Need for Speed از لحاظ ظاهری

اولین نکته‌ای که در بازی Need for Speed Unbound جلب توجه می‌کند، گرافیک متفاوت و بسیار زیبایش است. سازندگان تصمیم گرفته‌اند که گرافیک و جلوه‌های بصری بازی را تلفیقی از عناصر واقع‌گرایانه و همچنین نقاشی‌های گرافیتی و هنری ارائه دهد که منجر به خلق یک بازی کاملاً منحصر به فرد در این سری شده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Need for Speed Unbound

راهنمای قدم به قدم بازی Need for Speed Unbound

بازی Need for Speed Unbound توسط استودیو Criterion Software ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Need for Speed Unbound با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Need for Speed Unbound

این نوآوری در طراحی و گرافیک، علاوه بر اینکه ارزش هنری این بازی را بیشتر کرده، جلوه‌های بصری خارق‌العاده‌ای را پدید آورده که نظیرش را در هیچ بازی مسابقه‌ای دیگر ندیده‌اید، کافی است نگاهی به تصاویر و ویدیوهای موجود از بازی انداخته تا از جزییات رنگارنگش متحیر شوید. این تلفیق در جلوه‌های ویژه مانند دود تایرها، استفاده از Nitro و… نیز دیده می‌شود. پشتیبانی از انواع فناوری‌های مدرن مانند DLSS، HDR و همچنین Ray Tracing از دیگر ویژگی‌های گرافیکی بازی است.

ماجراجویی برای رسیدن به مقام قهرمانی

همانند بسیاری دیگر از بازی‌های سری Need for Speed، شما باید مسیر خود را از نقطه صفر آغاز کرده و با شرکت در انواع مسابقات خیابانی و به دست آوردن مقام‌های برتر، برای رسیدن به فینال اصلی و قهرمانی تلاش کنید. استفاده از مهارت رانندگی، گریختن از دست پلیس‌ها و شرکت در انواع مختلف مسابقات به شما در این مسیر کمک می‌کند تا با کسب امتیاز، مهارت و شهرت، بتوانید به بهترین راننده شهر تبدیل شوید. سیستم Heat که در سری Most Wanted معرفی شد نیز در این عنوان حضور داشته و هر چه بیشتر در خیابان‌ها ویراژ دهید، پلیس‌های بیشتری به دنبالتان خواهند آمد. بسیاری از مکانیک‌های تعقیب و گریز و تعامل با پلیس مانند بازی Most Wanted که بسیار محبوب بود، طراحی شده‌اند.

تنوع بالای ماشین‌ها در Need for Speed Unbound

اما مهم‌ترین عنصر هر بازی ریسینگ، ماشین‌های موجود در آن است که خوشبختانه سری Need for Speed در آن همواره پیشگام بوده و انواع خودروهای لایسنس شده از برندهای معروف دنیا را در آن شاهد هستید. این اتومبیل‌ها با جزییات بسیار بالایی طراحی شده‌اند و دقیقه شبیه سازی کاملی از نمونه‌های واقعی هستند. علاوه بر این امکان تغییر ویژگی‌های ظاهری و اسپرت کردن آن‌ها نیز وجود داشته تا بتوانید ظاهری خاص و منحصر به فرد به خودروی خود دهید و با آن به دیگران فخر بفروشید. این موضوع با توجه به گرافیک خارق‌العاده بازی بیش از پیش سرگرم‌کننده رقم خواهد خورد.
بازی Need for Speed Unbound همان چیزی است که طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای آرکید نیاز دارند، سراسر هیجان، سرعت، تعقیب و گریز پلیسی و مسابقات مختلف در سبک دریفت، Drag و… اگر می‌خواهید سلطان خیابان‌های شب باشید و در انواع مسابقات زیرزمینی اتومبیل‌رانی حرفی برای گفتن داشته باشید، این بازی را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و GRID را نیز بررسی کنید

در ادامه برای دانلود بازی Need for Speed Unbound برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The world is your canvas in Need for Speed™ Unbound. Prove you have what it takes to win The Grand, Lakeshore’s ultimate street racing challenge. Across 4 intense weeks of racing, earn enough cash to enter weekly qualifiers, beat the competition, and make your mark on the street racing scene while outdriving and outsmarting the cops. Pack your garage with precision-tuned, custom rides and light up the streets with your unique style, exclusive fits, and a vibrant global soundtrack led by A$AP Rocky and AWGE that bumps in every corner of the world. Express yourself to the fullest with the freshest new art styles and signature tags that represent what you’re all about. With separate single- and multiplayer campaigns, this latest edition in the Need for Speed franchise from Criterion Games™ delivers hours of electric, adrenaline-pumping action.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Need for Speed Unbound در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Need for Speed Unbound نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    احسان آقاویسی زاده

    مهمان

    سلام این بازی کرک می خواد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MR.beto rial

    مهمان

    واقعا متاسفم!
    تمام تمرکز تونو گذاشتید رو پی سی و اندروید
    اصلا به نسخه های کنسولی بازی ها توجه نمی کنید و پشتیبانیتون از نسخه های کنسولی خیلی ضعیف شده
    این همه بازی جدید عرضه شدن هیچ کدومو نزاشتید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به MR.beto rial

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی به بخش تمامی کنسول ها رسیدگی میکنیم