star-wars-battlefront-2
یحیی رحیمی

EA ساخت یک اسپین آف از سری Star Wars Battlefront را کنسل کرده است

یحیی رحیمی 3 اسفند 1398 بدون دیدگاه
313 بازدید

از زمانی که کمپانی EA لایسنس سری Star Wars را به دست گرفته است، به طور مداوم در حال تلاش برای ساخت بازی هایی از این فرانچایز است. EA چند سال پیش اولین بازی این سری را به نام Star Wars: Battlefront را ارایه داد و بعد از آن نیز شاهد نسخه دوم بودیم که چندان چنگی به دل نمی زد و مشکلات زیادی به بار آورد.

EA بالاخره توانست بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را منتشر کند و بالاخره یک بازی داستانی از این سری ارایه شود. هر چند که به نظر EA نتوانسته آنچنان که باید از پتانسیل فرانچایز جنگ ستارگان استفاده کند و به باور بسیاری این سری لایق بازی های فوق العاده بهتری بوده است. اخیرا گزارش جدید در مورد ساخت بازی های سری Star Wars منتشر شده است و به نظر می رسد که یک بازی دیگر نیز که در حال ساخت بوده است کنسل شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط خبرنگار مشهور Kotaku به نام Jason Schreier، کمپانی EA روی یک اسپین آف و نسخه فرعی از سری Battlefront کار کرده است و کد رمز آن نیز Viking بوده است. ساخت این بازی سال گذشته لغو شده است. با توجه به صحبت ها، دو استودیو EA Vancouver و Criterion Games روی آن کار کرده اند و قرار بوده است که بازی امسال برای نسل فعلی و بعدی کنسول ها عرضه شود.

مدتی پیش نیز خبر لغو ساخت دو بازی دیگر از سری بازی Star Wars منتشر شده بود و این دو بازی نیز توسط Visveral و Orca در حال ساخت بوده اند. با این حساب این سومین بازی از سری جنگ ستارگان است که از سال گذشته تا به حال کنسل شده است. هر چند که لغو ساخت یک بازی چندان عجیب نیست و EA نیز تاریخچه دور و درازی در این مورد دارد. Jason در ادامه گفته است که نسخه بعدی Fallen Order نیز در دست ساخت است و باید دید که این یکی نیز لغو خواهد شد یا خیر.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.