halo infinite
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite به سال 2021 منتقل شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1399 بدون دیدگاه
401 بازدید

سال جاری برای توسعه دهندگان بازی های ویدیویی سخت و طاقت فرسا بوده است. پاندمی کرونا کسب و کارهای زیادی را با مشکل مواجه کرده است و بسیاری از کنفرانس ها لغو شده اند و تعدادی از بازی ها تاخیر خورده اند. استودیو 343 Industries در کمال تعجب از به تاخیر افتادن بازی Halo Infinite خبر داده است و قرار است به جای تعطیلات پایان سال 2020، در سال 2021 منتشر شود.

بازی Halo Infinite آخرین نسخه از فرانچایز اول شخص هیلو است و بزرگ ترین بازی انحصاری کنسول Xbox Series X به حساب می آید. قرار بود بازی همراه کنسول منتشر شود اما مشکلات پیش آمده برنامه ریزی اولیه را بهم زده است. استودیو در متن اعلامیه منتشر شده بیان کرده است که: «مجبور به گرفتن تصمیم دشواری شدیم و تاریخ انتشار را به 2021 منتقل کردیم تا اطمینان پیدا کنیم تیم توسعه زمان کافی برای ارایه بهترین تجربه از هیلو و مطابق انتظار ما را دارد.»

کریس لی، مدیر استودیو 343 Industries، دلایل زیادی را برای به تاخیر افتادن بازی اعلام کرده است اما باور دارد کووید 19 باعث کند شدن فرایند توسعه بازی شده است و تاریخ قبلی برای زمانی بود که مشکلات فعلی وجود نداشت. او در آخر گفته است که می داند چنین خبری برای طرفداران بازی ناراحت کننده خواهد بود و از تمام طرفدارانی که استودیو را درک می کنند تشکر کرده است.

بازی Halo Infinite از سال گذشته تا به حال به عنوان عنوان هنگام عرضه Xbox Series X شناخته می شود و با این وجود دیگر همراه کنسول منتشر نخواهد شد. پخش تریلر گیم پلی بازی هم انتقادات زیادی به همراه داشت و از آنجایی که مایکروسافت تصمیم به عرضه اکس باکس سری ایکس در اوایل آذرماه گرفته است و تا شروع سال 2021، هیچ بازی انحصاری را نخواهیم دید. البته می توان از صدها بازی ارتقا یافته مانند Assassin’s Creed Valhalla لذت برد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.