یحیی رحیمی

شایعات انتشار Bloodborne روی PS5 و PC بار دیگر قوت گرفت

یحیی رحیمی 23 مرداد 1399 بدون دیدگاه
647 بازدید

شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد کنسول های نسل جدید منتشر شده است و هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می شود. یکی از این شایعات، انتشار نسخه ریمستر شده بازی Bloodborne برای کنسول PS5 و PC بود. حوالی زمان معرفی رسمی کنسول پلی استیشن 5 بود که گزارش های جدی از معرفی بازی منتشر شد و همه منتظر پخش تریلر معرفی بودند اما این اتفاق نیفتاد.

اکانت یوتیوب PC Gaming Inquisition که از جمله اولین افراد منتشر کننده شایعات بازی Bloodborne بود، اخیرا به اکانت خود برگشته است و یک کامنت در مورد بازی منتشر کرده است. او باور دارد که بازی هنوز در حال ساخت است و اطلاعاتی در دست دارد که نسخه PC بازی وارد مرحله تست و آزمایش اولیه شده است. او در آخر گفته است که دلیل عدم معرفی بازی، مشکلات فنی و همچنین دشواری های پیش آمده به دلیل کووید 19 بوده است.

  1. یک پلی تست بزرگ از نسخه PC در ماه گذشته انجام شد و تمرکز روی مشکلات پیدا شده در تست قبلی بود.
  2. تمامی باگ های پیدا شده رفع شده اند و بخش آنلاین بازی هم به خوبی کار می کند. کار پورت بازی تقریبا تمام شده است.
  3. انتظار معجزه در مورد فریم ریت را نداشته باشید، فریم ریت بالای 60 باعث ایجاد مشکلات فنی برای بازی خواهد بود و احتمالا همین بازه برای FPS نسخه PC انتخاب شود. احتمالا مادسازها بتوانند این محدودیت را بردارند.
  4. سونی می خواهد بازی Bloodborne را هنگام عرضه کنسول پلی استیشن 5 منتشر کند اما ممکن است تاریخ انتشار بازی تغییر کند. بعید است بازی در 2020 عرضه شود و معرفی رسمی آن هم به زودی انجام می شود.

سونی اخیر سیاست انتشار بازی های انحصاری روی PC را اتخاذ کرده است و عنوان هایی چون Death Stranding و Horizon Zero Dawn را در اختیار کاربران پی سی قرار داده است. نظر شما در مورد شایعه منتشر شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.